Ik ben op zoek naar namen voor een pup die er heel waarschijnlijk gaat komen. Een oud duitse herder. We zoeken naar mooi (liefst duitse) namen. Onze andere hond heet Hunter. (tervuerense herder)
Ik zoek een naam voor het blauwe parkietje rechts op de foto. Het is een mannetje.
Aranel
Geplaatst: 12-02-12 18:21
Moet vanwege die kleur gelijk denken aan de naam van de dochter van Beyonce, blue ivy
Mijn hondjes heten Yentl en Jady, mijn vorige heette Bijou. Ik vind pluisje ook nog steeds een geniale naam voor een hond of kat, zo heette een hondje van de fokker van mijn eerste hondje, dat was ook echt een pluisje
Ik ben opzoek naar een franse meisjesnaam, voor een Basset Fauve de Bretagne vandaar dus frans en het is een teefje! Moet natuurlijk wel te roepen zijn, we hebben al een kat die Merlot heet!
Haha we kennen iemand die zo heet, dat wordt lastig denk ik . Onze vorige hond heette Jenna (Djenna) vind ik nog steeds een mooie krachtige naam. M'n moeder vind Belle leuk maar daar ben ik het nog niet helemaal mee eens :d Bedankt voor het mee denken iig!
Haha nee dat is dan niet helemaal je van het Ben verder niet zo thuis in Franse namen haha. Charlotte misschien? En dan roepnaam Lotte? Maar dat maakt het meteen zo.. Nederlands haha
ik zoek ook een naam, voor een grijs tijger katertje. het liefst kort en het mag ook een grappige naam zijn. hij heet nu caro en dat vinden we wel leuk, maar we willen nog wat meer optie hebben