Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:het word nu helemaal vaag hoor........
Snoevie schreef:idd het zetel verhaal blijft vreemd.
en daarom probéér ik ook het verhaal niet eenzijdig te zien,ik heb niet een specifiek beeld van de politie of de baasjes,simpelweg omdat ik de feiten niet ken en je niet alle mensen en dieren over een kam kan scheren.
tjonge het houdt de gemoederen wel bezig he
russel schreef:RK, nou lijkt het net of de meest brave hond van de buurt lekker ligt te slapen en dat de politie even langs rijdt en de hond van uit het open raam neer knalt.![]()
Zo iets zie je in SF films.
Snoevie schreef:`__KELLY schreef:
.. het lijkt me toch duidelijk genoeg dat die hond op die zetel lag ?
hoe komt die kogel daar anders doorheen ?
al die verklaringen gelloof ik al lang niet meer in, je moet kijharde bewijzen hebben ... anders was Joran vd sloot ook allang opgepakt
tjonge zo duidelijk was dat dus niet hoor.
ik vind het ook vreselijk,maar ga geen dingen lopen roepen als ze niet zeker zijn.
__KELLY schreef:Snoevie schreef:`
tjonge zo duidelijk was dat dus niet hoor.
ik vind het ook vreselijk,maar ga geen dingen lopen roepen als ze niet zeker zijn.
Maar het is toch duidelijk als ze het gat onderzoeken, aan de kogel zit bloed, als die kogel door de bank heen ging zitten er ook bloedresten in dat gat, dus kan er zo geconcludeerd worden of dat gat daadwerkelijk recent is. En het lijkt me heel knap dat wanneer die hond stond en niet lag op die zetel dat er toen die kogel doorheen kan gaan...
Ik vind dat jullie de andere partij meer wantrouwen dan de politie ... ik vind dit alleen echt erg overduidlijk, ik heb mijn conclusies al wel getrokken ..
runningkawa schreef:ER zijn ook wonden die pas later gaan bloeden.
Geen idee hoe dat met een kogel zit, maar mijn moeder heeft het eens gezien bij iemand die een spijl door het been kreeg.
Dat bloede toen helemaal niet. Je kon zo alles zien zitten.
Gelukkig was de dokter praktijk de straat over
Klara16 schreef:War hadden ze dan moeten doen? Zij zaten vast in hun combi, en die buurman zat vast in zijn huis, terwijl die hond buiten losliep. En het wordt rond dat uur alleen maar drukker op straat dus er moest iets gebeuren voordat hij een voorbijganger zou aanvallen.
Ze hadden echt geen keus.
Girlgamer schreef:Klara16 schreef:War hadden ze dan moeten doen? Zij zaten vast in hun combi, en die buurman zat vast in zijn huis, terwijl die hond buiten losliep. En het wordt rond dat uur alleen maar drukker op straat dus er moest iets gebeuren voordat hij een voorbijganger zou aanvallen.
Ja dat denk ik ook idd. Stel dat er schoolkinders langs waren gekomen en de hond had een van hen gegrepen...
Ik zeg niet dat dat was gebeurd, maar we kunnen het ook niet uitsluiten.
Klara16 schreef:War hadden ze dan moeten doen? Zij zaten vast in hun combi, en die buurman zat vast in zijn huis, terwijl die hond buiten losliep. En het wordt rond dat uur alleen maar drukker op straat dus er moest iets gebeuren voordat hij een voorbijganger zou aanvallen.