Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babsiej schreef:overdrijven is ook een vakDie van mij zijn blij dat ze nu even mogen slapen zijn de hele dag druk aan het spelen geweest met het lampje de krabpaal de catnip muizen, kuikentjes verorberen kippenekjes aanvallen en opeten, met de honden spelen... Geen minuut rust gehad
Babsiej schreef:Een kat komt niet meer uit de natuur!!We hebben ze allang vermenselijkt.. Gelukkig woon je niet in de buurt jou kat overleefd het in ieder geval niet waarschijnlijk bij een bezoekje aan mij.. Buiten mag mijn hond ook altijd achter de kat aan rennen
Babsiej schreef:Een kat komt niet meer uit de natuur!!We hebben ze allang vermenselijkt.. Gelukkig woon je niet in de buurt jou kat overleefd het in ieder geval niet waarschijnlijk bij een bezoekje aan mij.. Buiten mag mijn hond ook altijd achter de kat aan rennen
Binckydenice schreef:Babsiej schreef:Een kat komt niet meer uit de natuur!!We hebben ze allang vermenselijkt.. Gelukkig woon je niet in de buurt jou kat overleefd het in ieder geval niet waarschijnlijk bij een bezoekje aan mij.. Buiten mag mijn hond ook altijd achter de kat aan rennen
Kom maar met je hond, mijn kat laat hem alle hoeken van de kamer zien.... De mechelaar van de buren wijkt ook voor hem...
Babsiej schreef:Buiten kunnen ze zich eindeloos vermaken ... Alleen dat moeten ze wel willen ? Ik heb namelijk zoals ik eerder zei HUISDIERENIk schop ze niet naar buiten waar ze andermans spullen vernielen, tuin volschijten, en ze zich dan ook nog eens ongelukkig voelen .. en het vooral ook erg koud hebben
Babsiej schreef:Babsiej schreef:Een kat komt niet meer uit de natuur!!We hebben ze allang vermenselijkt.. Gelukkig woon je niet in de buurt jou kat overleefd het in ieder geval niet waarschijnlijk bij een bezoekje aan mij.. Buiten mag mijn hond ook altijd achter de kat aan rennen
Kom maar met je hond, mijn kat laat hem alle hoeken van de kamer zien.... De mechelaar van de buren wijkt ook voor hem...
BlazingBoots schreef:Wanneer jouw buurt niet geschikt is voor een buitenkat wegens drukke wegen of buren die er een hekel aan hebben ofzo...
neem er dan geen eén en laat hem lekker bij z'n mama tot iemand hem meeneemt waar hij wel lekker buiten kan spelen.
Binckydenice schreef:Kom maar met je hond, mijn kat laat hem alle hoeken van de kamer zien.... De mechelaar van de buren wijkt ook voor hem...
Ukster schreef:wij hebben 9 katten en wonen in een rijtjeshuis.
we proberen ze tot een half jaar oud binnen te hoduen, maar dat lukt vaak nog niet eens.
onze katten lopen allemaal buiten, wonen in een woonwijk en ja we zijn wel is katten kwijt geraakt.
4 katten al in mn leven.
1 die was ziek en is niet terug gekomen, 2 nooit meer thuis gekomen en 1 waarschijnlijk plat gereden.
het is niet leuk, maar onze katten worden gestort binnen.
BlazingBoots schreef:Binckydenice schreef:Kom maar met je hond, mijn kat laat hem alle hoeken van de kamer zien.... De mechelaar van de buren wijkt ook voor hem...
Mijn hond wijkt nergens voor vreet m op met huid en haar... ( wel beetje jammer was niet de bedoeling, maar krijgen t er niet uit)
Babsiej schreef:Wie zegt dat ik vriendelijk ben ?![]()
Daarom houd ik mijn katten dus binnen daar gaat de hele discussie om .. NU maar hopen dat ie niet ligt te creperen langs de kant van de weg...
BlazingBoots schreef:Ik zal het jullie nog eens sterker vertellen....ik bezit niet eens een kattenbak!