Farouche schreef:Trouwens, laatst was hier iemand met dat gesprek over een paard dat een veulen wou, later zou Sienna nog zeggen tegen haar dat het echt niet kon. Weet iemand hoe dat paard daarop had gereagreerd?
Dat was mijn paardje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farouche schreef:Trouwens, laatst was hier iemand met dat gesprek over een paard dat een veulen wou, later zou Sienna nog zeggen tegen haar dat het echt niet kon. Weet iemand hoe dat paard daarop had gereagreerd?
Sienna schreef:ik ben momenteel stik verkouden, en behoorlijk slap.. heb even niet genoeg energie een gesprek te doen.. Ik ga haar echt zsm vertellen hoe het zit met t veulentjes krijgen..
Sorry dat t zo lang duurd, maar ik heb Debbie niet verteld nog eens te komen kwebbelen dus ze zit niet op me te wachten oid.
Tinkerloos schreef:Kan er misschien iemand contact met mijn paard maken,en tegen haar zeggen dat ze nu eindelijk eens moet gaan bevallen??
(het duurt me nu wel te lang hoor..)
Soprano schreef:Kan geen kwaad hoor, in ieder geval heel veel beterschap
Sienna schreef:Debbie heeft net in m'n armen uitgehuild, er was erg veel verdriet.. de tranen staan in m'n ogen..
Ik zag haar bij me komen, we hebben samen even gebruld.. even de tranen laten lopen..
Ze vind het erg, maar snapt het wel.. Ze gaat haar best doen te genieten van de paarden die al bij haar zijn..
Ik denk dat als je straks bij haar bent ze ook wel even met jou wil kunffelen.. aai haar, streel haar en vertel haar dat het niet anders kan en dat t goed is zo.. dat jij er voor haar zal zijn en dat ze moet gaan genieten van het leven... Hou haar even stevig vast en huil even samen uit.. dat zal haar goed doen..