Het telepathie met dieren topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Soprano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:07

Farouche schreef:
Trouwens, laatst was hier iemand met dat gesprek over een paard dat een veulen wou, later zou Sienna nog zeggen tegen haar dat het echt niet kon. Weet iemand hoe dat paard daarop had gereagreerd?

Dat was mijn paardje Ik heb nog niets ontvangen ofzo van Sienna, ik denk dat ze het momenteel misschien wat druk heeft. Ik ben ook heel benieuwd wat Debby reageerde...

GeneralFlynn

Re: Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:03

Kan er misschien iemand contact met mijn paard maken,en tegen haar zeggen dat ze nu eindelijk eens moet gaan bevallen??
(het duurt me nu wel te lang hoor..)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 12:34

ik ben momenteel stik verkouden, en behoorlijk slap.. heb even niet genoeg energie een gesprek te doen.. Ik ga haar echt zsm vertellen hoe het zit met t veulentjes krijgen..

Sorry dat t zo lang duurd, maar ik heb Debbie niet verteld nog eens te komen kwebbelen dus ze zit niet op me te wachten oid.

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 13:45

Zo heb ongeveeer heel het topic doorgelezen. Ik vind het een erg mooi iets, en ik probeer het zelf ook wel eens. Maar heb een heel groot probleem. Ik kan mijn hoofd niet leegmaken. Het lukt me echt niet!
Op dit moment maak ik me ook enorm veel zorgen, om van alles en nog wat. Maar wilde jullie dan toch maar om raad vragen.
Mijn merrie en ik hebben heel veel meegemaakt, maar weet niet of ik het hier moet vertellen. Dan weten jullie alles al..
Maar ik zou heel graag willen weten, hoe mariska zich nu voelt en hoe ze erover denkt.. Wil iemand het proberen.. ( Het zal dan wel een pittig gesprek worden denk ik..)

Van de zomer.
Afbeelding
Recent.
Afbeelding

Soprano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:09

Sienna schreef:
ik ben momenteel stik verkouden, en behoorlijk slap.. heb even niet genoeg energie een gesprek te doen.. Ik ga haar echt zsm vertellen hoe het zit met t veulentjes krijgen..

Sorry dat t zo lang duurd, maar ik heb Debbie niet verteld nog eens te komen kwebbelen dus ze zit niet op me te wachten oid.

Kan geen kwaad hoor, in ieder geval heel veel beterschap

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:33

jes het is gelukt!!

anmidag. Brandy zat voor mij. En ik wou dat hij mij een kusje gaf. dus stond in de kus houding( hij stond aan de3 andere kant van de tafel) (en ik sond een beeld van mijn lippen) en even later voel ik dus zijn hals tegen mij lippen (hij gaf een kopje) (ik had mijn ogen dicht) maarja ik was al lang blij dat hij het begreep. en toen voelde ik heb nog een beetje snuffelen aan mijn lippen (dat noemt hij denk ik een kusje)

echt een liefer

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 08:11

ik wil een gesprek laten doen met een getolen pony.(Marcus, zie avatar en onderschrift)
Ik heb even een klein stukje terug gelezen maar kan niet echt ontdekken wie het nu wel echt kan en wie niet.
Zou fijn zijn als er misschien een lijstje wordt opgesteld met wie het wel kan of dat diegene mij even een pm sturen
Dit gaat niet zomaar om een gesprekje. Het is belangrijk en ik wil hiermee proberen hem terug te krijgen dus graag iemand die al wat meer ervaring heeft

Groetjes Ching-Yi

Cemlys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 12:47

oa sienna, jenna,... zijn er iig een paar die ik weet.

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:47

Tinkerloos schreef:
Kan er misschien iemand contact met mijn paard maken,en tegen haar zeggen dat ze nu eindelijk eens moet gaan bevallen??
(het duurt me nu wel te lang hoor..)

haha
heb nou toch eens geduld
als het er het weekend niet is zal ik een loodgieter bellen voor je die neem vast wel een goeie ontstopper mee

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:17

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 21:00

m Ik denk dat ze zelf ook niet weet waneer ze gaat bevallen. dat weet een zwangere vrouw toch ook niet?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 21:56

Ze hoeft ook niet te zeggen wanneer,als ze maar gaat!!
Volgens mij weet ze nog van niks,want het is haar eerste veulen..
Iemand moet haar aan het verstand peuteren dat ze moet persen met die handel..het veulie is nu wel klaar...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 14:29

geduld.. zodra het veulen er klaar voor is komt het.. Ze weet goed wat haar te wachten staat.. ze is er zelf ook al klaar voor. De enige die aan z'n verstand gepeuterd moet worden dat t tijd is is het veulen

heb trouwens een sterk vermoeden dat t een hengstje word...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 14:35

Soprano schreef:
Kan geen kwaad hoor, in ieder geval heel veel beterschap

Debbie heeft net in m'n armen uitgehuild, er was erg veel verdriet.. de tranen staan in m'n ogen..

Ik zag haar bij me komen, we hebben samen even gebruld.. even de tranen laten lopen..

Ze vind het erg, maar snapt het wel.. Ze gaat haar best doen te genieten van de paarden die al bij haar zijn..

Ik denk dat als je straks bij haar bent ze ook wel even met jou wil kunffelen.. aai haar, streel haar en vertel haar dat het niet anders kan en dat t goed is zo.. dat jij er voor haar zal zijn en dat ze moet gaan genieten van het leven... Hou haar even stevig vast en huil even samen uit.. dat zal haar goed doen..

Tooeet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 14:40

Ik zit hier zelf (als buitenstaander) ook met tranen in mijn ogen..

Soprano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 14:53

Sienna schreef:
Debbie heeft net in m'n armen uitgehuild, er was erg veel verdriet.. de tranen staan in m'n ogen..

Ik zag haar bij me komen, we hebben samen even gebruld.. even de tranen laten lopen..

Ze vind het erg, maar snapt het wel.. Ze gaat haar best doen te genieten van de paarden die al bij haar zijn..

Ik denk dat als je straks bij haar bent ze ook wel even met jou wil kunffelen.. aai haar, streel haar en vertel haar dat het niet anders kan en dat t goed is zo.. dat jij er voor haar zal zijn en dat ze moet gaan genieten van het leven... Hou haar even stevig vast en huil even samen uit.. dat zal haar goed doen..

Ik zit ook met tranen in men ogen Ik ga straks meteen naar haar toe.. Ik weet even niet wat ik moet zeggen...

Tooeet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 14:59

Ik wens je heeeel veel sterkte.. Het lijkt me zoo ontzettend moeilijk!

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 16:29

idd ik krijg ook spontaan tranen. wat zielig...

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 20:22

Ben daarjuist bij haar geweest. En haar even geknuffeld, ze liet het ook toe (wat niet van haar gewoonte is, ze is niet zo'n knuffeldpaard...) En ik heb haar een lekkere massage gegeven.(daar kan ze echt van genieten, ze heeft nl. zomerexeem en vind het zalig om even gekrabd enz. te worden ) Ik vind het zo erg voor haar en ik zou haar zo graag een veulentje willen geven maarja...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 20:36

Knuffel haar maar goed, veel en zovaak je kan.. ze moet haar verdriet kwijt en dat kan ze alleen bij jou...

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 14:35

soprano: opeens bedacht ik mij iets, er is een moederloos veulencentrale, geef je op voor een veulen die geen moeder heeft, dan kan jouw merrie de moederrol vervullen!

Sorry, ik ben nog een te beginner om met Marcus in gesprek te komen. Het spijt me...

Arans: goed zo, ga zo door

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:14

Leuk bedacht Farouce maar Debbie geeft geen melk.. dus kan ze een moederloos veulen niets bieden...

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 15:01

jammer Farouche

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 19:52

Ik had idd ookal gedacht aan een veulencentrale maar zoals Sienna zegt Debby geeft geen melk+meestal
moet je het veulen dan terug geven als het volgroeid is en dan is Debby weer een veulen kwijt...
En als we het bij mochten houden zou het nog niet gaan omdat we al 3 paardjes hebben en we geen (stal)plaatsje meer hebben...

Ik ben gisteren trouwens alleen gaan buitenrijden met Debby en het ging veel beter dan verwacht!
Aangezien ze normaal meteen helemaal in paniek geraakt dacht ik dat ik niet verder zou geraken dan hoogstens 20 meter.
Maarnee we hebben een hele toer gedaan en hebben zelf een rengalopje gedaan
Natuurlijk hebben we wel een paar keer bijna in de gracht gelegen en bijna in de schrikdraad gezeten
(er zaten links van haar schapen en rechts vaarde er een boot op de Schelde) Maar ik ben zo trots op haar dus nu het zo'n prachtige weer is staan er vele buitenritjes op het programma.

En ik denk dat Debby er een vriendin bij heeft.
Op de wei naast onze paardjes staat ook een paard (een merrie). En Debby komt er zo te zien heel goed mee overweg!

Groetjes Emmy

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 17:45

*schop* wat is het hier stilletjes...