Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dagahra schreef:Stiekem toch wel beetje trots
Sodapup heeft mijn slowfeeder gedeelt![]()
https://www.instagram.com/p/C40yRyvOumy ... J5eTVxaA==

Afhankelijk van welke KVV je voert en wat je afwisselt kun je daarmee compleet voeren of niet. Veendrenkstof is hoe dan ook een mooie toevoeging, maar je maakt er je maaltijd er niet per se volledig mee. 
Oja en die rondjes zijn mini plakjes van een “frikandel”, zo’n ronde soort zachte kauwstaaf. 

Dagahra schreef:Stiekem toch wel beetje trots
Sodapup heeft mijn slowfeeder gedeelt![]()
https://www.instagram.com/p/C40yRyvOumy ... J5eTVxaA==
Was ook wel een erg mooie bak
Lukasje schreef:Vraagje: Zetten jullie een potje geopende pindakaas in de koelkast?
Ziet er echt geweldig uit! Die nieuwe tray is echt leuk. Nee, foei, ik heb net een Toppl erbij
Leo schreef:Heerlijk weer!! Oehh aardbeitjes ook
Ik heb weer een nieuwe aanwinst! De langverwachte tray van Westpaw (fabrikant van oa de Toppl)
[ [url=m/tSwC9E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Erg mooie bak, top kwaliteit. Maar wel duur..
ik was al blij met inkoopsprijs. Echt enorm duur!

Flux schreef:[ [url=m/KdejhT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fLmdPF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verjaardagstaart![]()
![]()
Taart: dogmeat 5 dieren deluxe kvv, butternut lam, klein laagje kalkoen kattennatvoer, cottage cheese en letters van kwark met gevroren framboos.
Ze kreeg een kwartje samen met haar barf maaltijd: lam, kalkoen, pens, stukje lever en hart en kipmiddenvleugel
Dank warboel voor de inspiratie
wat een leuke taart!
Flux schreef:[ [url=m/KdejhT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fLmdPF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verjaardagstaart![]()
![]()
Taart: dogmeat 5 dieren deluxe kvv, butternut lam, klein laagje kalkoen kattennatvoer, cottage cheese en letters van kwark met gevroren framboos.
Ze kreeg een kwartje samen met haar barf maaltijd: lam, kalkoen, pens, stukje lever en hart en kipmiddenvleugel
Dank warboel voor de inspiratie
en gefeliciteerd met Vesper