Gister hadden we een workshop balans via de RRCN. Super leuk en kwam toen ook allemaal mensen tegen uit de showwereld. Het zijn bijna allemaal ook paardenmensen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Parker heeft een blessure opgelopen, en heeft echt flink mank gelopen. Als hij goed loopt ga ik natuurlijk gewoon, maar met hoe hij de afgelopen week heeft gelopen heb ik er een hard hoofd in. DA kon niks vinden, dus we hebben meteen een osteo behandeling erop los gelaten en hij bleek goed vast te zitten. Het verbeterd momenteel wel, maar ik moet nog afwachten of hij goed zal zijn voor show. Wellicht dus onze eerste keer dat ik hem wel heb ingeschreven, maar gewoon écht niet kan/wil laten zien
kiwiwitje schreef:CM op een schaapje haalt vooral de losse haren weg meer doe ik er eigenlijk niet mee. Vorig jaar had ik een show waar t buiten zo nat was dat zelfs mn staffie er uit zag alsof ie uit t bos kwam. Dan ben ik wel blij met een beetje CM en een schaapje. Word ie toch even wat netter van.
Babyolie zou ik niet doen. Vind dat ook naar voor de KM. Die moet toch aan al die honden zitten. Dan is een schone, niet vette , hond wel fijn
anders zou je zijn lippen niet eens vast kunnen pakken om zijn tanden te kunnen laten zien haha.
Tigress schreef:Hier nog twijfel of ik kan gaan naar Leeuwarden. Parker heeft een blessure opgelopen, en heeft echt flink mank gelopen. Als hij goed loopt ga ik natuurlijk gewoon, maar met hoe hij de afgelopen week heeft gelopen heb ik er een hard hoofd in. DA kon niks vinden, dus we hebben meteen een osteo behandeling erop los gelaten en hij bleek goed vast te zitten. Het verbeterd momenteel wel, maar ik moet nog afwachten of hij goed zal zijn voor show. Wellicht dus onze eerste keer dat ik hem wel heb ingeschreven, maar gewoon écht niet kan/wil laten zien
‘s ochtends even hele organisatie met alle dieren thuis en m’n dochter naar schoonouders brengen. Wil er uur van te voren zijn. Hoe vroeg zijn jullie aanwezig? Ik wil er half 10 zijn, start ras is half 11Tigress schreef:Hier nog twijfel of ik kan gaan naar Leeuwarden. Parker heeft een blessure opgelopen, en heeft echt flink mank gelopen. Als hij goed loopt ga ik natuurlijk gewoon, maar met hoe hij de afgelopen week heeft gelopen heb ik er een hard hoofd in. DA kon niks vinden, dus we hebben meteen een osteo behandeling erop los gelaten en hij bleek goed vast te zitten. Het verbeterd momenteel wel, maar ik moet nog afwachten of hij goed zal zijn voor show. Wellicht dus onze eerste keer dat ik hem wel heb ingeschreven, maar gewoon écht niet kan/wil laten zien
even afwachten dus hoe de rest van de week gaat.ChefsSpecial schreef:Ik zag niks staan over de erering voor minor puppies. Of heb ik er overheen gelezen?
Had de vraag al op fb gesteld maar helaas geen antwoord…
Keuringen voor mijn ras beginnen om 10:55.
Twijfel nog even of ik er echt om 7:30u ga zijn want voor die kleine wordt het dan wel een lange zit. Ik denk dat ik rond 6:30u wegrij, dan ben ik er rond 8:30-9:00u
Op zich mooi op tijd denk ik, kan ze nog mooi acclimatiseren.
Heb alleen mn baby bij me dus niet eens persé een bench nodig als er geen plek is.
kiwiwitje schreef:Kabayo indd die spray, dat serum verdeelt zo kak…
Ik ben stiekem heel blij dat ik niet ingeschreven ben. Ik zou, als ik zou gaan, op vrijdag gaan. Maar zie dat die al om 9.50 moeten…
Dat was heeeel vroeg mn bedje uit geweest..
rockey schreef:dan snap ik het, kan ook een heel geregel zijn om dan van huis te gaan! het zijn toch altijd wel lange dagen.
Mijn moeder gaat altijd mee naar de shows en ik ben zelf vrijgezel en butch is onze enige hond, dus we hoeven in dat opzicht nergens naar te kijken, dus als het wat verder weg is, proberen we er altijd wat leuke dagen van te maken
rockey schreef:dan snap ik het, kan ook een heel geregel zijn om dan van huis te gaan! het zijn toch altijd wel lange dagen.
Mijn moeder gaat altijd mee naar de shows en ik ben zelf vrijgezel en butch is onze enige hond, dus we hoeven in dat opzicht nergens naar te kijken, dus als het wat verder weg is, proberen we er altijd wat leuke dagen van te maken

Ik show...(vul aan) schreef:Fem - Golden Retriever
Drico - Welsh Corgi Cardigan
Heb er nogsteeds weinig verstand van en we gaan gewoon ons rondje lopen. Vrijdag is ons oefenrondje en zaterdag gaat het dan hopelijk wat beter
Waar kon jij zien dat de inschrijvingen opliepen in jou klasse? Ik kan pas sinds gister zien hoeveel rottweilers er mee doen, maar niet hoeveel in welke klasse
Schaam mij dan haha! Ik had de ringen al hier neergezet. Maar wil je wel even een PB sturen met naam en nummer
Wat lief van jou!
Ik show...(vul aan) schreef:Fem - Golden Retriever
Kabayo - Rottweiler
Drico schreef:Heel veel plezier en succes voor iedereen die naar Leeuwarden gaat, zet em op
Ik had besloten toch niet te gaan.. zag het aantal inschrijvingen in de openklasse reuen toch al steeds wat meer oplopen en dat verkleind onze kans toch alleen maar meer, zeker omdat Enzo een wat 'slankere' reu is, die verliest het automatisch al van de (flink) grotere reuen. En de inschrijving was ook niet niets qua kosten, plus daarbij nog overnachting/benzine.Ik show...(vul aan) schreef:Fem - Golden Retriever
Rockey - Bullmastiff
Kabayo schreef:Ohh wist ik niet! Ik kijk niet goed dan zeker
Wij doen mee aan de tussen klasse. Lopen reuen gewoon bij de teven of keuren/plaatsen ze dat apart?