Eigen hond bijt mij..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Re: Eigen hond bijt mij..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 09:10

Nee, want ze heeft vooraf aangegeven dat ze niet meer gaat reageren. Dus men wist voordat ze advies gaven of wat dan ook dat ze niet meer zou reageren.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 09:10

nah, TS heeft het recht om wel of niet te bepalen of ze antwoord geeft :) ze is ons niets verschuldigd :)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 09:39

Het gaat mij niet om alleen haar relatie hoor. Maar ook hoe het met Bruce gaat.

Daarnaast hebben wij net zo hard het recht om te vragen hoe en wat. Of ts nou wel of niet reageerd.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 09:49

tuurlijk :) jij hebt recht om te vragen, alleen wat iemand claimde dat een antwoord wel fair is, vind ik niet terecht, iedereen heeft ook het recht om niet meer te reageren :) (al vind ik het wel netjes om dat dan ook aan te geven, maar goed, heeft TS ook gedaan :)

ik wil ook wel weten hoe het nu allemaal gaat hoor, maar goed als TS daar geen antwoord meer op wil geven is dat haar goed recht :)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 10:33

Er staat ook: ik reageer even niet. Dus er staat daar nog een lichte hoop tussen, toch niet gek als mensen er dan even om vragen?

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 12:37

'Drukt op: volg dit topic niet meer! :D '

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 12:41

Amable schreef:
Nee, want ze heeft vooraf aangegeven dat ze niet meer gaat reageren. Dus men wist voordat ze advies gaven of wat dan ook dat ze niet meer zou reageren.

Nee, dat staat er niet.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 13:09

mensen, er staat dat ze even niet meer reageert, ik snap dat compleet en geef haar de tijd.
ik denk niet dat ze er vrolijker op word als iedereen de hele tijd zit van ja een minuut geleden online geweest ed , gun haar alle tijd die ze nodig heeft.
je weet niet hoe het nu met r gaat, hetzelfde geld is haar hond of vriend er niet meer of iets anders,wie weet, gun haar de tijd en ben even stil, ga aub niet ts stalken.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:25

Stalken :')? Ze is niet verplicht het te lezen hoor. Dus als ze daar geen behoefte aan heeft, klikt ze het niet aan. Zo simpel is het

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:39

briitje schreef:
Stalken :')? Ze is niet verplicht het te lezen hoor. Dus als ze daar geen behoefte aan heeft, klikt ze het niet aan. Zo simpel is het

fijn dat mensen het wel begrijpen! :j met stalken bedoel ik iedere keer kijken van oeh ze is online geweest!!! dan denk ik van hallo hee het is niet je levendsdoel om te kijken of ze misschien online is geweest! :')

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:53

Ooh zo. Nou nee dat vind ik wat ver gaan. Maar zoals ik al zei ben ik wel oprecht geïnteresseerd. En vind ook dat dat gezegd mag worden. Tsjaa aan TS of er een respons komt

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 18:24

briitje schreef:
Ooh zo. Nou nee dat vind ik wat ver gaan. Maar zoals ik al zei ben ik wel oprecht geïnteresseerd. En vind ook dat dat gezegd mag worden. Tsjaa aan TS of er een respons komt

ja dat mag zeker weten gezegd worden! en ts heeft het denk ik momenteel heel erg moeilijk!
even alles op een rijtje zetten, en dat kan lang duren! :j

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:36

Het is idd vervelend als TS gewoon niks meer laat horen zonder dat te zeggen. Maar ze heeft aangegeven dat ze dat voorlopig niet van plan is. Duidelijk toch? Om dan alsnog te gaan doorzeuren dat ze wel moet blijven reageren lijkt mij zinloos.
Ik ontstip ook :z

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 03:12

Gun ts de ruimte om zelf te bepalen of en wanneer ze wil reageren. Ze weet dat we met haar meeleven en dat het topic open staat. Ik vind sommige reacties nogal opdringerig. Ze weet jullie wel te vinden als ze daar behoefte aan heeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 13:15

Moderatoropmerking:
Wij willen jullie vriendelijk verzoeken om niet steeds om een update te vragen. TS is niet verplicht om te antwoorden en mocht ze daar wel behoefte aan hebben dan kan ze alsnog een bericht plaatsen. Tot die tijd vragen wij jullie om het topic te laten liggen en niet steeds omhoog te schoppen met de vraag om een update en ook het speculeren over de situatie is onnodig. Zulke berichten na deze opmerking zullen dan ook verwijderd worden. Alvast bedankt.

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 13:19

Heel veel succes en sterkte ts!

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:21

Wat een schrik, ik heb alleen beginpost gelezen dus sorry als er al iets is. Maar ik heb dit ook gehad dus heb ik wel iets te zeggen hoop ik haha.

Ten eerste, het is heel jammer van die klap: Ik denk dat ik weet wat de reden is en hier kan je hond denk ik niets aan doen: Hondsdolheid. De meeste honden krijgen dit als puppy nogal vaa. als puppy is het alleen maar schattig: Die kleine tantjes die hun best doen een hap te geven. Maar sommige hongen zijn laat met hondsdolheid en krijgen het op een latere leeftijd (zo ook mijn hond). Ze hebben dan geen idee wat ze doen eigenlijk en snappen er niks van als ze een klap of uberhaupt een straf krijgen. Ik heb gelukkig geen klap gegeven en een dag daarna was mijn hond weer dezelfde.

Maar aangezien je verteld dat het nogsteeds zo is weet ik niet of het hondsdolheid is.... Maar het lijkt er wel op. Ook kan het dat hij zich aangevalt voelde: Mijn hond die heeft mij 2x gebeten dus. 1x Hondsdolheid en 1x Aangevallen voelen. Heb jij hem misschien een knuffel proberen te geven terwijl hij in een hoek zat? Dan was hij heel bang van je denk ik. En was het een verdediging.

Er is nog een iets wat het heel misschien kan zijn als het dit beide niet is: Je zag er die dag niet hetzelfde uit... Dit heeft een kennis van mij gehad met zijn hond. Hij had zijn haar kort geknipt en zjin hond herkende hem niet: Hij beet naar de man en pas toen de man ging praatte stopte hij... Maar dit is vast onwaarschijnlijk.

Hopelijk herken je iets!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:33

Hondsdolheid aka rabies is een zeer ernstige infectie en is zeer zeker niet iets dat "de meeste honden als puppy krijgen". Het is namelijk zeer besmettelijk en vrijwel altijd dodelijk voor dier en mens. Rabies komt in ons land vrijwel niet meer voor, door zorgvuldig enten.

Ik denk dat jij iets bedoeld met de bijtrem, madhatter? Bij puppies moet dat worden aangeleerd door nestgenoten, hun moeder en door hun gezin. Dat de bijtrem verdwijnt kan komen door allerhande oorzaken, waarvan er al vele zijn genoeg in dit topic. Het lijkt me dat de dierenarts van TS dit allemaal heeft bekeken als optie.

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:37

Euh, Madhatter, ik wil niet flauw doen hoor, maar rabiës bij honden is altijd fataal. En als jij door je hondsdolle hond met rabiës bent gebeten en niet in quarantaine bent geplaatst, dan is de kans dat jij zult overlijden ook vrij groot.
Verder zal ik dit topic ook laten rusten, zoals is verzocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 18:16

madhatter lees je eerst alsjeblieft eens in over hondsdolheid/rabiës want wat je verteld is echt de grootste onzin.
Als een hond rabiës heeft wordt hij meteen afgemaakt, daarnaast komt het hier bij honden niet voor en als jij gebeten zou zijn door een hond met rabiës dan zou je behoorlijk wat entingen gehad moeten hebben na die beet, echt complete onzin dus.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 18:33

Mensen, madhatter is 13 jaar oud en heeft op Curacao gewoont, ik denk dat ze het een met het ander door de war haalt.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:03

Moderatoropmerking:
Ik heb wat offtopic discussieberichten verwijderd. Graag ontopic blijven reageren zonder persoonlijk naar elkaar te worden. Men mag uiteraard, respectvol, gewezen worden op uitspraken die wellicht niet helemaal kloppend zijn.

pvdbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 01:03

hallo ts, ik vraag me nog regelmatig af hoe het nu met jou en met je hond is?