Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:Even de advocaat van de duivel hoor.......
Stel het is puur medisch en kan opgelost worden met pijnstilling en antibiotica en heeft dus geen rare dingen in het hoofd e.d. Waarom dan zelf niet terug nemen? Waarom moet de kat dan perse herplaatst worden?
z3rTjuhH schreef:SAKKIA schreef:Even de advocaat van de duivel hoor.......
Stel het is puur medisch en kan opgelost worden met pijnstilling en antibiotica en heeft dus geen rare dingen in het hoofd e.d. Waarom dan zelf niet terug nemen? Waarom moet de kat dan perse herplaatst worden?
Omdat ik op dit moment best wel bang ben voor me eigen kat en ik bang ben dat het nog een keer gebeurt ook al houd ik heel veel van der het werkt gewoon niet dan
janderegelaa schreef:Omdat ik op dit moment best wel bang ben voor me eigen kat en ik bang ben dat het nog een keer gebeurt ook al houd ik heel veel van der het werkt gewoon niet dan
te spreken. Maar ik denk dat ze dit juist aan het afwegen zijn. Billy schreef:Als een van dIe mensen die zeggen dat het een dominantieprobleem en oplosbaar is de kat gewoon even ophaalt en heropvoedt, is het probleem uit de wereld toch?
callum schreef:Oke bedankt.Sabini zoals je hebt kunnen lezen is een delier uitgesloten door de da. Dus dat is het niet.
janderegelaa schreef:Ik begrijp deze vraag niet helemaal.. Zusje van TS is bang (na alles wat er is gebeurt), dus zij gaat het risico niet aan. Een ander mogelijk nieuw baasje heeft niet hetzelfde meegemaakt als TS en haar zusje (dus heeft niet dezelfde angst).Als je (terecht) bang bent dat het nog een keer gebeurd snap ik dat je haar niet terug wilt. Maar waarom overweeg je dan wel om een ander dat risico te geven?
Cardy schreef:Helemaal met je eens TS. Goed dat jullie alles overwegen. Ik begrijp heel goed dat Simba niet meer naar huis komt. Zowel voor je zusje als voor Simba is dat niet de beste oplossing.En waarom zouden we het niet overwegen? Ja de situatie is heftig
en dat vergeten we echt niet. Het is allemaal niet zo zwart/wit als dat jij nu laat voorkomen. Prima dat anderen Simba zonder aarzeling laten inslapen, maar zo zijn we niet. Ook denken we er echt niet makkelijk over en hebben daarom ook de 2e dierenarts gecontacteerd.
Sabini schreef:Ik begrijp deze vraag niet helemaal.. Zusje van TS is bang (na alles wat er is gebeurt), dus zij gaat het risico niet aan. Een ander mogelijk nieuw baasje heeft niet hetzelfde meegemaakt als TS en haar zusje (dus heeft niet dezelfde angst).
Jolliegirl schreef:Ik vraag me af of blijven zeulen met dit diertje wel dierwaardig is..
T is niet de eerste x dat het diertje dan verhuist...
Laat dit dier gewoon inslapeb als je er zelf de verantwoording niet meer over wilt nemen...
Mn mond valt inmiddels open van verbazing..
Maak je keus... Wees eens duidelijk maar het dier toe.
Dit.maakt het voor haar allemaal niet leuker.
Je wil dr toch niet meer terug..dus wat doet het er nog toe?
Jolliegirl schreef:Ik vraag me af of blijven zeulen met dit diertje wel dierwaardig is..
Laat dit dier gewoon inslapeb als je er zelf de verantwoording niet meer over wilt nemen...
LukieBradley schreef:Jolliegirl schreef:Ik vraag me af of blijven zeulen met dit diertje wel dierwaardig is..
Fair of niet, ik vind dat jg hier wel gelijk heeft en ik dacht precies hetzelfde.
Ik zou het alleen anders omschrijven... Geloof best dat jullie je best doen en het beste willen maar je bent er zelf bang voor en wil haar niet terug maar toch nog Door allerlei molens sturen ...