(en met jullie natuurlijk
)Hier sinds twee weekjes weer een vrouwelijke CPO, deze heeft geen strepen over het lichaam maar vlekjes

Iets kleiner dan mijn man maar wel fel. Ze klimt ook graag in de plantjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(bloedzuigers bv.) Wel is het zo dat deze drijfplanten zich snel vermenigvuldigen, dus af en toe zul je even een hele hups uit de bak moeten vissen
Je kunt planten voeden dmv preparaten die je in het aquarium druppelt of door bijvoorbeeld kleikegeltjes naast de wortels van de planten te stoppen onder het grind/zand. Voedingsbodems worden afgeraden omdat deze na een jaar/anderhalf jaar gaan rotten en je dan alles eruit klauwen kan
Vind ze zo mooi ! 

Mioux schreef:@riddershow dat je jonkies niet terug vind kan prima, ook ancistrus vinden jonge garnalen lekker, zeker omdat als ze net geboren zijn ze nog zacht zijn dus kunnen ze prima opeten ! Ik geef komkommer, courgette en garnalen voer.
Je hebt in beide bakken last van alg, welke verlichting heb je? En hoe lang staat die aan? Anders is led ook een optie, ik heb die al maanden erin en nooit alg!
Ik zou zeker geen 2 acolotl in een 60 bakje doen, dat word echt te klein voor ze, ze kunnen wel 30 cm worden he?

ook die kunnen prima kleine garnalen opeten...
.