Was idd naar .... waren vroeggeboorten zo te zien toen . Dan red je ze ... De baby's Nog tot daaraan toe maar ik had de mama beloofd dat ze een fantastisch leven kreeg. En in eens was het gebeurd in mijn armen
Ja dat zou ik ook het ergst vinden.. daarom had ik tot nu toe nooit een nestje gehad, wilde het al 7 jaar maar was bang dat dan de moeder dood ging Effie heb ik er speciaal voor gekocht en wist ik zeker van dat ze sterk genoeg is
Nee ik snap het... Daarom deed ik het ook nooit, plus ik kan ze toch niet afgeven Daarom heb ik de 3 andere baby's ook nog Mocht in eerste instantie überhaupt geen cavia's Maar goed, ze waren dus echt gedumpt en dat vond mama zielig etc etc ....
Wauw wat een schatjes !!! En prachtige kleurtjes ook! Ben zelf meer van de gladharigen, maar heb ook ooit een rex gehad, ik vind die vachten zo raar ... In ieder geval gefeliciteerd met je pluizebolletjes!!!
Effie is vanaf 4 weken hier die is ook zo tam als 't maar zijn kan Ze vind het ook allemaal prima wat ik met dr baby's doe, super lief
Vanochtend toen ik niet thuis was wilde mijn moeder een vriendin van haar de baby's laten zien maar toen dreef ze ze dus mooi allemaal in een hoek en ging ze ervoor zitten Bij mij doet ze dat niet, ook niet met vreemde, zo lief Ze vertrouwd me gewoon echt
Het kleintje is 5 gram afgevallen, ik vind dit op 60 gram vrij veel.. Heb even aan de fokster gevraagd hoe dat bijvoeden werkt en dat al nodig zou zijn want ik vind het een beetje eng
Ja desnoods ga ik snachts door, komende 4 dagen niks en ben toch al ziek dus het maakt allemaal niet uit als ik dat ding (ding heet Sammy ) ermee kan helpen
Yep ik ga bijvoeren, koffiemelk + brinta papje en dan 1ml per keer dus dat wordt niet veel slapen
En dan nog Effie en die kleine apart nemen, net al even gedaan en uiteindelijk heeft ze toch even kunnen drinken ondanks dat Effie niet stil wilde zitten op een handige plek