Onverwachts een mini pupsel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Onverwachts een mini pupsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:22

Woah wat een beest al :P

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:41

_O- Kleine mannetje!!! Waar is dat kleine?
Hij ziet er goed uit. Wat een guitige kop heeft hij.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 18:13

Zoooo...die is gegroeid.....grote jongen aan het worden....lekker ding....

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 20:18

Oooh wat een lekkere slungel.

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:18

Wat een grote knappe jongen alweer!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 13:00

Momenteel hebben wij Frommels mama op proef. Tot nu toe gaat alles heel goed, dus denk dat ze lekker hier blijft wonen.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 15:35

Hee leuk dat je het verteld hier. Ik had expres mijn mond gehouden. Wel een foto plaatsen hoor als ze blijft. Zou ik heel leuk vinden! Hoe vond je Frommel live??? :D
Gister hier even met de honden wezen wandelen. Helaas geen foto's van want mn foon lag thuis haha. Maar wat een onderneming is dat zeg :D 2 auto's , in auto 1 mijn man, dochter en 3 honden (achterbank plat) en in auto 2 ik , mijn zoontje en 4 honden. :+

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 16:48

Wat gaaf dat jij Frommel zijn moeder nu hebt Rock.
Ik ben het met Pipo eens er moeten wel foto's komen van mama Frommel.
Hoe heet ze trouwens?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:41

Ik zal als ik morgen even de kans krijg een foto plaatsen.
Frommels mama heet officieel Wishfull, maar wij noemen haar Daisy, past veel meer bij dr en roept makkelijker.
Ze is echt ontzettend lief, maar kent nog niks. Ze is ook duidelijk niet gewend in huis te zijn, want de eerste keer stofzuigen was wel zooo eng dat ze op een stoel kroop.
Ze slaapt 's nachts in de gang onder aan de trap en die muts was vanochtend naar boven gekomen. Maar ja laminaat op de trap, dus naar beneden was een soort van probleem. Heb mijn schoonvader moeten bellen, want ik liep met onze kleine man en ik was bang dat als ik met hem naar beneden zou lopen dat ze dan wel mee zou gaan en als zij op dr toeter zou gaan van de trap af zou ze mij tackelen met ons mannetje in mijn armen. Schoonvader heeft haar dus geholpen van de trap af te komen en we hebben maar gelijk een traphekje geinstalleerd.

We zijn dus druk bezig met dingen leren, ze is snel onder de indruk als je even laat merken dat iets niet mag. En ze krijgt echt geen klappen ofzo, maar alleen al even je stem verheffen is al indrukwekkend genoeg. En we moeten zeer vasthoudend zijn als we eten, want dan komt ze met haar kwijlbek even kijken. Dus we sturen haar dan weer terug naar haar deken, moeten we wel een aantal keer herhalen, maar ze is slim genoeg, dus na een paar keer gaat ze superbraaf op haar kleed zitten.

Voor het feit dat ze er pas sinds vrijdag is doet ze het echt al enorm goed.

Frommel is echt een enorme slungel in het echt. En zoooo leuk.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 07:19

Wat klinkt dat goed zeg! Hihi ik zie dat helemaal voor me met de trap.. Maar is al opgelost haha.
Tja voor een kennelhond is alles wennen, maar gaat helemaal goedkomen zo te lezen. Het zijn enorm gevoelige honden, geen type's die een "gevecht" tegen het gezag aangaan zeg maar. Daisy, leuk! Klinkt beter als Wishfull haha dat is zo'n tongbreker.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 17:56

Ze is echt heel gevoelig. Maar vandaag lekker een uur gewandeld met haar en Morgan in zijn wagen en ze is heel de tijd netjes naast me gebleven. Maar ze vind de wagen ook nog een beetje eng.
Maar vl kwam thuis en ze was echt al enthousiast aan het worden. Zo schattig. Ging ze poot geven enzo. Zo graag wilde ze een aai.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 18:40

Wat leuk om te lezen dat de moeder van Frommel nu ook zo'n mooi leven krijgt zonder nestjes en al het gedoe erom heen en een huiselijk leven krijgt....niet met de implicatie dat ze het slecht heeft gehad!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 19:21

Kally, moeder van Frommel is net 1 jaar en Frommel was een ongelukje wat niet had mogen gebeuren. Geen busjeshond (leeg ,vol, leeg, vol) Het is wel zo dat ze nu in een chalet in de tuin "woonde" omdat de vrouw des huizes dus een herenbloeding heeft gehad en niet zo mobiel meer is. De meeste honden zitten gewoon in huis en gaan overdag naar het chalet met verwarming en uitloop, waar ze kunnen ravotten. Maar omdat bloedhonden nu eenmaal een beetje lomp kunnen zijn woonde ze daar met de vader van Frommel.
Maar ik ben wel heel blij dat ze het zo getroffen heeft met/bij Rockwitch!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 19:45

Bedoelde het niet negatief maar meer omdat ze bij een fokker was en nu bij Rockwitch....

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 19:49

Ze had het daar idd niet slecht, want ze ziet er prima uit en idd Frommel was een oepsie.
Maar volgens mij vind ze het prima om huishond te zijn, ze ligt heerlijk op dr slaapzak te snurken. Ga ff foto's uploaden.
Afbeelding
Afbeelding

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 19:59

Ik zei het ook niet als aanval, maar vond wel dat ik het een beetje kon verduidelijken. Veel fokkers worden over 1 kam geschoren en doen het uitsluitend voor het geld voor vele en wonen hun honden uit als het even kan. Maar zo zijn ze niet. Ze fokken al jaren bassets en er loopt meer op leeftijd dan dat er "productieve" dieren zijn.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 20:00

Wat een prachtige foto's! Ze is een mooie hond en ziet er uit of ze zich al helemaal thuis voelt, oogt zeer tevreden.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 20:01

Mama Frommel heeft al net zo'n zoet, lief, schattig koppie als Frommel! Die wil je toch zo in huis nemen <3

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 20:01

Ahh leuke fotos!!!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 20:04

Sassol... paps is ook te koop omdat de bloedjes dus gewoon te lomp zijn. Paps is kampioen nl en belgie geloof 2 jaar terug. Dus..... ook hij zoekt een fijn nieuw huisje.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:39

Hou op schei uit pipo!

Ik kan helaas geen 2e hond nemen op het moment. Krijg gelukkig wel de hond van m'n zus 2 weken op bezoek, kan ik toch nog even genieten^^

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:44

Geen mensen koppelaar maar een bloedhonden koppelaar schuilt er in je Pipo! :o

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:46

Frommel is groot geworden zeg! Echt een lekker slungel nu, haha! En fijn dat zijn mama ook een goed adresje heeft gevonden.

Kun je bloedhonden wel los laten lopen? Zijn ze erf vast of volgens ze graag hun neus en dwalen ze af?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:47

Daisy laten we voorlopig nog niet los. Sowieso moet ze eerst naar haar naam luisteren en ik denk ook dat ze echt haar neus achterna gaat en dan ineens doof is als ze wat ruikt.

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 23:05

ach gossie wat een droppie <3