Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt|Gevonden! P24

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StableDoor

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 16:14

Mijn ouders gaan nu bij de Zwarteweg zoeken. Er zijn heel veel boerderijen daar, en een industriegebied, en de Willem v.d. Bergh stichting, ze kan dus overal zijn...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 16:20

Is er iets waar ze thuis erg op reageerde?? Bijvoorbeeld rammelen met een pakje voer/snoepjes, een balletje met een belletje erin?! of zoiets?! Dan zouden ze kunnen proberen dat geluid daar ook te maken, of ze daar op reageerd?!
het wordt nu helaas wel snel donker, zeker met die mist -O-

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 16:33

Oh jeetje meisje, wat een toestand iedere keer weer zeg. Ik hoop echt dat je Abbey weer veilig in je armen kan sluiten. Zeer veel respect voor jou en je familie! Wel fijn dat ze in ieder geval ergens is gesignaleerd én dat ze ergens binnen is geweest!

Wij wonen helemaal niet in de buurt, maar ook hier wordt elke dag gevraagd of de poes van Bokt al terug is...

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 16:34

Kentaro schreef:
Is er iets waar ze thuis erg op reageerde?? Bijvoorbeeld rammelen met een pakje voer/snoepjes, een balletje met een belletje erin?! of zoiets?! Dan zouden ze kunnen proberen dat geluid daar ook te maken, of ze daar op reageerd?!
het wordt nu helaas wel snel donker, zeker met die mist -O-

Potje met snoep gaat op iedere zoektocht mee! Ook nemen we steeds een bakje natvoer mee voor het geval dat we haar zien, dat ruikt lekker sterk.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 17:22

Ik dacht; zoveel pagina's erbij.................zou het dan toch??????? Wat ongelofelijk K dat het haar niet was! Hopelijk hebben jullie vanavond meer geluk! Ik duim nog steeds.

Mystica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 17:23

Ze is niet gaan zwerven maar in de buurt gebleven. Ik denk dat de vechtpartij haar wel heeft afgeschrikt maar niet weggejaagd. Als ze na al die dagen nog niet ver weg is, zal ze hier ook wel blijven. Je hebt nu een gerichter zoekgebied dan voorheen. Niet de hoop verliezen.

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 17:52

Jeetje meis... ik hoop zo erg dat jullie haar vinden ;(! Ik wou dat ik mee kon helpen zoeken :(!

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 17:58

Goed nieuws dat ze gezien is toch!
Goed de wijk weer rond ja! Ik vertelde het net aan mijn moeder (wij hebben zelf sinds 2 maanden een schildpadpoesje die nogal ondernemend is, ben als de dood dat die ook kwijt zou raken, ze piept nu al steeds de deur uit als ze kan), en zij zei nog dat het het beste is om als je ergens aan het zoeken bent steeds een tijdje op dezelfde plek te blijven staan. Dan kan Abbey, als ze je hoort, je goed lokaliseren en opzoeken. Anders loopt ze je misschien wel steeds mis.
Weet natuurlijk niet hoe jullie zoeken, maar iig hierbij een tip ;)

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 18:02

Mystica schreef:
Ze is niet gaan zwerven maar in de buurt gebleven. Ik denk dat de vechtpartij haar wel heeft afgeschrikt maar niet weggejaagd. Als ze na al die dagen nog niet ver weg is, zal ze hier ook wel blijven. Je hebt nu een gerichter zoekgebied dan voorheen. Niet de hoop verliezen.

Nou ja, gerichter zoekgebied... Vanaf de Zwarteweg kan ze naar Katwijk, naar het industriegebied, naar de bollenvelden, naar de Willem v.d. Bergh stichting en de duinen :+ Hopen dat ze gewoon nog in de wijk zit bij de Zwanensteeg.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 18:12

Als ze in al deze tijd nog zo dichtbij zit heb je de kans dat ze nu nog steeds niet heel ver weg gezworven zal zijn :)

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 18:26

Jeetje zeg ...

Mystica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:46

Voor iedereen die hier zo meeleeft: er is net een topic geopend: politiehond Jazz vermist. Ik hoop dat er naar hem net zo wordt uitgekeken als naar Abbey, zijn vrouwtje is ook al een paar weken radeloos.

Salou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:47

Jeetje wat een up en downs in dit topic!
Maar ze leeft in ieder geval nog! Super!
Ik hoop echt voor je dat je haar snel vindt!

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 20:54

IK HEB ONGELOFELIJK GOED NIEUWS!!!!! WE HEBBEN HAAR!!!!!!! *\o/* *\%/* *\o/* *\%/* :):) :):) :):)
NA VEERTIEN DAGEN EN DERTIEN UUR IS ZE TERUG!!!

We werden net gebeld door de man waar ze vannacht in huis heeft gezeten, Abbey was weer naar binnen gelopen! Die man heeft dus snel de kattenluiken dicht gedaan. Abbey heeft zich helemaal vol gevreten.
Toen we dat telefoontje kregen zijn we er natuurlijk heeeeel snel heen gesjeesd. We kwamen binnen en HET WAS ABBEY!!!! Broodmager, maar het was haar echt! Ik begon bijna te huilen van blijdschap (en m'n pa ook, haha). Ze kwam gewoon naar ons toelopen van 'hee, whazzup? jullie ook hier?'. Ze had lekker staan eten en kwam haar mond aflikkend naar ons toe. Ze kwam lekker in onze armen (wat ze normaal nooit deed) en vrat zo'n beetje m'n hand op toen ik haar snoep ging geven. Toen ik haar in de transportkooi deed ging ze rollen op dat dekentje van haar zus <3 Snel mee naar huis genomen!
Ginger is nu steeds tegen haar aan het blazen, maar ze zullen wel weer aan elkaar wennen. Abbey heeft tijdens haar zoektocht leren mauwen! Wel heel zachtjes, maar toch. Toen Abbey uit de transportkooi kwam was het eerste wat ze deed naar haar voerbak rennen.

Ze is echt heel mager nu, ik denk dat ze de afgelopen twee weken niks heeft gegeten behalve dan deze nacht en dag. Haar halsbandje is bijna stuk, dus we gaan morgen even een nieuwe halen. Van leren voor m'n tentamens is niks meer gekomen, haha!

Ik wil even iedereen bedanken voor de steun, hulp en tips! Vrienden, bekenden, vreemden en natuurlijk jullie: de bokkers! We zijn ook de mensen die haar vonden enorm dankbaar! Ik vind het zo vreemd dat dit gebeurd is! Die mensen werden dus om 03.00 uur wakker van een kattengevecht, toen vluchtte Abbey. Die ochtend kwam die vrouw in de dierenwinkel en zag onze poster. Zij had er natuurlijk enorm de pest in dat ze Abbey hebben laten gaan. Wij zijn vanmiddag nog langsgeweest, en mijn ouders zijn deze avond nog gaan zoeken. Mijn moeder zei nog 'mijn enige hoop is dat ze bij die mensen terugkomt'. En dat gebeurde!!!

IK BEN ZOOOOOOO BLIJ!!!!! Tentamens van morgen wordt niks, maar ik heb wel mijn allerliefste poezel terug!

Morgen moeten we naar de dierenarts denk ik, maar ik ben zoooo bang dat ze dan daar ontsnapt. Ik ben nu ook bang om thuis de deur open te doen, omdat ze steeds naar buiten wil... Even kijken hoe we dat aan gaan pakken.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:54

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

AnnevM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:54

Waaauw wat geweldig nieuws! *\o/*

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:55

*\%/* *\o/* *\%/*
Nu je post even lezen! :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:56

Whaaaaaaa!!!!! Wat goed zeg!!!
Ik ging net even kijken of er al nieuws was en zag je bericht!
Gefeliciteerd meis, en nu lekker knuffelen met Abby!

Calanddra

aaah wat een geweldig nieuws!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

maikeltje

Wat fijn! *\o/* *\o/*

Femkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:57

AAAAH SUPER! :D

Luca03

JEEEEJ
kan je een foto plaatsen van haar huidige toestand?

Jildau

JAAAAAAA! *\o/*

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:58

Vergeet je onderschrift niet aan te passen :D

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:58

Stille meelezer hier…..elke dag gecheckt of ze er was….en jaaa ze is er! fijn voor jullie...