Grap heeft zijn 2e CACIB binnen (Nog 1 keer CACIB halen en dan is hij Internationaal Kampioen), Mausie kreeg haar eerste CAC (voor het eerst in de open klasse, nu nog 2 keer CAC halen en dan is ze Kampioen), Sonderpreis (als er niet genoeg Mandarins op show zijn voor een Best in Variëteit, maar de keurmeester vindt de kat toch heel erg speciaal en mooi, kan je die prijs krijgen), en een nominatie BIS (Best in Show, open klasse poes Halflanghaar). En de babies kregen Ex1 (het beste wat ze kunnen krijgen in de nesten-categorie) en werden BIS (Best in show, beste nest halflanghaar ) !!!!
Het was echt heel gezellig. En knappe baby's Die beker is echt mega Ik heb nog wat foto's van Pip/Kruimel in een topic gezet (zie onderschrift). Nog een paar dagen wachten!!
zwenneke
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-13 22:34
Mijn kleine Feetje zoekt nog een gouden mandje. Het moet een erg speciaal huisje zijn en de klik moet er zijn met Fee! Ze is een super lief en rustig katje. Ze zoekt een perfect huisje. Feetje is een chocolate point Balinees meisje en is nu 89 dagen oud.
't Is dat ik het Loetje, mijn 12-jarige Siamees met artrose, niet durf aan te doen, anders had ik al bij je op de stoep gestaan
Frenka
Geplaatst: 17-05-13 09:58
Hier krijg ik ook ruzie met 2 dames vrees ik. En 2 feetjes in huis wordt lastig bij het roepen. Dat gouden mandje staat vast ergens voor dr, want t is zo'n scheetje