Ik ben verliefd op alle katten. Heb er zelf 1: Willem. Zal vanavond een foto van mijn rode monster plaatsen.
Willem is 1,5 en enorm sociaal. Ik zit momenteel erg in dubio of ik een speelkameraadje voor hem moet nemen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

4EverHobbes schreef:Wat een heerlijk topic
Ik ben verliefd op alle katten. Heb er zelf 1: Willem. Zal vanavond een foto van mijn rode monster plaatsen.
Willem is 1,5 en enorm sociaal. Ik zit momenteel erg in dubio of ik een speelkameraadje voor hem moet nemen...
Bedankt voor je bemoedigende woorden, poezel is nu bij de kliniek.
De eerste paar jaar was het voornamelijk een stuiterbal maar nu hij door de puberteit heen is is hij rustiger en aanhankelijker, heel knuffelig is 'ie. Vanaf dat hij een jaar of 3 was kwam hij af en toe al op schoot zitten, aanvankelijk eerst altijd toevallig als ik net aan het eten was
maar daarna ook voor de gezelligheid.
. Ze hangt nu weer over mijn schouder, zoals altijd als ik aan tafel zit. Onze kater is ook wel aanhankelijk, maar wel als het hem uitkomt. Vannacht bijvoorbeeld
. Hij kwam loeihard ronkend op mijn kussen zitten dabben en kroop tegen me aan onder de deken. Meestal is hij wel lekker aaibaar, behalve als hij in een actieve bui is. Dat zie je dan meteen aan zijn smoelwerk en staart
.
Maar ze wilde alleen maar zeggen dat ze een ander narcosemiddel gaan gebruiken
) Boompje1985 schreef:Fijn Dais dat ze allemaal een mandje hebben gevonden!
okee vraagje aan iedereen hier....
Zijn katers aanhankelijker dan poezen?
Smee__ schreef:Aaaah mr. Higgins, ik blijf echt fan van hem
Haha hij is zoo lief

Mijn neefje heet ook Bram, haha
En het leuke is dat ie het alleen bij mij doet, m'n vader en broertje hebben het al zo vaak geprobeerd maar hij vertikt het gewoon