Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kani_ejj schreef:ik geef geen knoflook is me verteld dat dat niet goed is voor de hond.
Ik geef zo'n spuit voor wormen en vlooien met advantix.
Vandaag hebben ze allemaal een kwartel gehad en dat ging er smakelijk in.
We geven nu de rollen van bibi en carnibest, dat wisselen we af doordat de 1 andere smaken heeft dan de andere.
Daarbij geven we 3 keer per week vers vlees, dus hele kwartels, halve kippen, vette vis noem maar op..
ashley1 schreef:Vraagje, waar halen jullie je vis eigenlijk vandaan?
En wat geven jullie zoal?
essiesilly schreef:kani_ejj schreef:ik geef geen knoflook is me verteld dat dat niet goed is voor de hond.
Ik geef zo'n spuit voor wormen en vlooien met advantix.
Vandaag hebben ze allemaal een kwartel gehad en dat ging er smakelijk in.
We geven nu de rollen van bibi en carnibest, dat wisselen we af doordat de 1 andere smaken heeft dan de andere.
Daarbij geven we 3 keer per week vers vlees, dus hele kwartels, halve kippen, vette vis noem maar op..
ong 2x per week een half of heel teentje (ligt aan de grootte van je hond) kan prima hoor
ashley, gewoon waar ik m n vlees ook bestel
hier krijgen ze haring, zalm, en makreel
ashley1 schreef:Ja maar... ja maar... mijn hond is maar 2,5 kg
Zo'n zalmkop is zo groot als zijn halve lijf haha.
Mijn vader is visboer, ik zal eens kijken of hij iets voor Rambo weet.
Zalmkoppen gaat sowieso niet lukken, want hij koopt de zalm al in plakken gesneden in.
Misschien lust 'ie wat garnaaltjes.
Over dat slecht eten, de ene dag eet Rambo al z'n eten met niks op, de volgende dag laat 'ie alles liggen.
De brok pens van gisteren heb ik ook mooi kunnen weggooien, hij heeft er niks van op.
Nouja goed... niet mijn probleem hoor. Als hij echt honger heeft eet hij vanzelf wel.
Ik zeg dus ook stug volhouden en misschien wat andere merken proberen?
Waar ik nog aan zat te denken, zou Rambo geen tekorten op kunnen lopen omdat hij natuurlijk maar heel weinig krijgt. Hij krijg zo'n 100 gram per dag, dat is natuurlijk net niks als je 't ziet liggen. Oke, hij is ook klein en heeft dus ook niet zoveel nodig maar omdat ik o.a. Lotering geef (en ook Tinlo) en dat best vet is, wat ik heb begrepen zit ik te twijfelen of er geen tekorten kunnen onstaan.
Ook al voer ik op het oog en ziet hij er fantastisch uit.
Och, bedenk me net dat ik toch maandag ff voor z'n pootje naar de DA moet dus dan zal ik gelijk ff vragen of hij 'm niet te schraal vind enzo.
Magrathea schreef:Waarom teruggooien in de bak? Als mijn katten er een zooitje van maken hebben ze pech, dan eten ze maar van de grond
Peppertree schreef:Jammie.
Iemand nog tips om het smakelijker te maken? Meng nu nog de brokjes met de Carnibest en gooi er heet water over. Hond eet het wel maar gooit een heleboel naast zijn bak (in een straal van een meter of 5) wat hij dan lekker laat liggen. Heb het idee dat hij nog steeds de brokjes liever heeft. Evengoed stug volhouden?