sigrid1182 schreef:ik ken Heidewachtel als kleine munsterlander...en je ziet ze inderdaad niet echt vaak...volgens mij...
Ja, Heidewachtel is idd Kleine Münsterländer

Hier zie je ze ook niet vaak, maar ik weet niet of je ze elders vaak ziet

Iig heb ik wel wat fotootjes hoor

Voor degene die het leuk/interessant vinden nog wat informatie:
Jasper was eigenlijk het reutje uit een nest van 12 (helaas heeft één pup de eerste dag niet mogen halen) waar het minst belangstelling voor was. Hij was de één van de kleinere pups uit het nest en heeft veel wit. Bovendien schimmelde hij de eerste weken helemaal nog niet

Eenmaal aan de brokjes werd hij al een stuk forser, hij heeft een (relatief) grote kop en grote poten, waardoor de fokker en wij denken dat ie toch wat groter wordt dan verwacht (zelfs de DA vond 'm nu al flink aan de maat/grote kop en poten voor een Heidewachtel van deze leeftijd)

Nu waren wij niet op zoek naar een hond om mee te fokken, maar meer naar een fijn huisdier binnen ons gezin. Voor ons was het dan eigenlijk ook geen probleem dat hij veel wit heeft. Toen we gingen kijken had hij nog maar heel gering wat stipjes her en der. Een weekje later (toen we hem ophaalde) begonnen hij al meer te schimmelen, en nu heeft hij er echt al veeeel meer

Erg grappig om te zien

Jasper net 1 dag bij ons

Ongeveer een 6/7 dagen later, zijn kant met het meeste bruin

Ook een v/d eerste dagen

http://i43.tinypic.com/2ex2fc5.jpg
Ik zal eens een foto zoeken waar je duidelijk kunt zien dat ie al veel stipjes heeft =)