Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gulpje schreef:Nou dan ga ik maar weer ontopic
Het lijkt erop dat het dus zo simpel was als een andere soort kattengrit, echt tof!
Had al eens gelezen dat poezen soms bepaalde soorten grit niet pikken aan hun voetjes. Nu moet TS en vriendje het nog eens worden over de opvoeding van al hun 'kinderen' en dan leeft iedereen nog lang en gelukkig!

Yamcha schreef:Volgens mij ook
Maar ja, je dieren heb je voor het leven, ook al plassen ze en poepen ze alles onder, slopen ze de hele boel, en kosten ze je handen vol geld, en niet omdat ze ziek zijn, en jij moet doen alsof je gekke Henkie bent, en je hele inboedel laten slopen, en je maar gewoon laten bijten en krabben.......
. Tot je een paard hebt dat artrose krijgt waardoor je geen concoursen meer kan rijden. Dan is verkopen/wegdoen meteen oké.

?!
Zo heeft ze eens in de living gepoept, vlak onder m'n pa z'n neus, en ze zat hem echt zo aan te kijken van 'HAH!' Sja, die is na dik een jaar wel gevlogen hoor.. Want nee, medisch was er geen enkel probleem. Ze werd 3-4x per dag uitgelaten, én kon de hele dag door in de tuin indien nodig. Moet er wel bij zeggen: die hond was van m'n ex, en dat beest verdroeg mij voor geen meter. HAAR baasje, en daar mocht ik niet aankomen, anders vond ik m'n spullen ondergepoept. Nee dankje!
. Authentic schreef:Wat ik niet snap is dat de TS in het begin compleet de grond in gestampt wordt als ze aangeeft knettergek te worden van een kat die ALLES onderzeikt. Eh, ik ben een dierenmens maar als ik een kat heb die mijn hele huishouden onder zeikt uit nijd dan komt die het huis niet meer in. Waarom laat iedereen hier zo graag zijn handtas/handdoeken/kussens onder zeiken door katten? Puur om te laten zien wat voor een dierenvrienden jullie zijn?
Bokt kan zo lekker oordelen, makkelijk van achter je schermpje. Bah.
jesito schreef:Ik heb niet helemaal alles gelezen wel een hele hoop reacties van ts en de eerste en laatste blz.
Maar ik kan nergens terug vinden dat deze kat daadwerkelijk onderzocht is door een dierenarts.
Bel eens naar een katten opvang, misschien kunnen zij je verder helpen met een goede tip.
En misschien haat de kat jouw nog wel erger dan jij haar![]()
Ik kan me voorstellen dat je het zat bent, maar een kat op straat zetten dat doe je niet en je bent geen dierenvriend als dat alleen al in je kop opkomt.
Ga eerst eens alles uitlsuiten voor je de kat op straat wil zetten of in een asiel wil duwen.
maar ik begrijp je wel hoor TS. Al je mooie spulletjes die worden ondergezeken. Daar zou ik toch ook knettergek van worden. Moeilijk. maar ik vind het wel belachelijk dat je vriend voor zover ik begrepen heb geeneens voor je wil overwegen om een ander baasje o.i.d te zoeken.