Was ook terecht, ik was vreselijk aan het drammen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chubby schreef:Ik heb werkelijk nog nooit een persoonlijke opmerking gehad van een mod. Vraag me dan af of mensen écht zover gaan dat dat nodig is en of je daar zelf niets van leert.
Ayasha schreef:[?Echwel schreef:Uberhaupt als je kinderen apparaten noemt en honden een ding
IMO ben je enigszins lichtgeraakt als je daar zo enorm over valt dat je zoveel wrok moest koesteren dat je iemand gaat verdenken zonder bewijzen te hebben. Zie vaak mensen ook vallen over "knollen" of "bok" ipv "paard". Jeumig man hoe red je je dan in de grote boze wereld? Zelfs laatst iemand die me aansprak omdat ik "peerd" zei ipv paard
Echwel schreef:Als je weet dat mensen dat niet prettig vinden doe je dat dus gewoon niet, heeft met fatsoen te maken
ik red mij daardoor prima in de wereld hoor, puur omdat ik dus juist rekening houd met anderen
Betteke schreef:Ja he!Maar het zal wel weer als persoonlijke aanvallen worden gezien. De sfeer verbeterd vooral als mensen zichzelf eens niet zo belangrijk zouden vinden en daardoor denken dat alles op hen persoonlijk gericht is.
Betteke schreef:Ja he!Maar het zal wel weer als persoonlijke aanvallen worden gezien. De sfeer verbeterd vooral als mensen zichzelf eens niet zo belangrijk zouden vinden en daardoor denken dat alles op hen persoonlijk gericht is.
Ayasha schreef:Maar je noemt geen namen en je PB't het niet naar Chiqa terwijl het kennelijk wel over haar ging? (die indruk geef je nu iig).
Tja dat vind ik achterbaks.
slimmerik schreef:Ik lees regelmatig berichten na van bepaalde personen waar ik mee in discussie ben. Gebruikt die persoon dan haar of zijn HK topic om gal te spuien over mij, dan tem ik. Simpel zat. De discussie voer je maar met mij en geen geklooi achter mijn rug op bokt. Ga er gewoon vanuit dat het uitdagen is van de besprokene, anders werd het wel per pb of msn gedaan denk ik dan maar. Dus ze krijgen dan precies zoals ze het hebben willen.
Echwel schreef:Je mag toch op de discussieafdelingen gewoon zeggen wat jij vind en denkt en bijdragen aan de discussie?
Hoe kun je dan binnenvallen...miss valt het binnenvallen wel mee en zie je dingen die er niet zijn