Pistasche schreef:Wij wonen gelukkig in een buurt met veel katten wat een voordeel is want iedereen denkt er hetzelfde over. Mensen kunnen zich ook aanpassen, niet altijd alles moet ten koste gaan van het leven van die dieren. Vuilniszak kapot gemaakt door een kat, nou jammer dan pak je een nieuwe, zorg je dat de vuilniszak volgende keer in de shuur staat. Kattenpoep in je voortuin, span je een stukje gaas over de grond zodat ze het niet meer doen. Enz.
Echt mijn moeder kan je een enceclopedie geven met alle kattenweertruukjes die er bestaan. Onze buurtkatten hadden daar echt maling aan. Zelfs mijn schoonzus heeft de tuin helemaal met gaas overspannen, haringen/sateprikkers in de tuin staan en terwijl we het erover hebben gaat de kat van 2 huzien verderop doodleuk zitten schijten. Wij met zn 3 en naar buiten (mn moeder, schoonzus en ik) kat helemaal over de zeik, kon zo gauw geen uitweg meer vinden. Maar hij durfde toch echt 2 wekenlang niet meer te komen. De buurman stond erbij en keek ernaar en was pissig omdat wij zijn kat wegjoegen.
LYSANNO schreef:Katten horen gewoon buiten, dan hebben ze teminste een leven.
*kijkt naar kat. Nou hij leeft toch echt hoor. Op dit moment rent hij achter zn balletje aan.
Laatst bijgewerkt door Onali op 17-01-10 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt