Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kimmie261 schreef:globetje,denk dat het al moeilijk genoeg is om straks kimmie te laten euthanaseren als ze slecht is,moet er al hélémaal niet aan denken om het te doen nu ze nog als speels hondje rondloopt....
dus nee,ik zal niet kimmie laten lijden,maar ze moet wel "ziek" worden,zolang zij zich goed voeld,zal ik 100000% van haar genieten....
kimmie261 schreef:ik ga gewoon genieten van de time beeing....
en verder een discussie wel of niet nu al inslapen...ik reager daar even niet op...
vind dat echt het aller moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen,en word al gek bij de gedachte alleen al....
verder ga ik genieten van kimmie,haar knuffelen,haar ruiken en haar luchtje proberen in mijn kop te stampen,zodat ik haar nooit kan vergeten....
kimmie261 schreef:tja,ik doe het op mijn manier...dat er mensen zijn,die een puppie kunnen laten inslapen terwijl deze nog vrolijk rondloopt,ik vind dat knap,ik kan het niet....
ik ga gewoon genieten van de time beeing....
en verder een discussie wel of niet nu al inslapen...ik reager daar even niet op...
vind dat echt het aller moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen,en word al gek bij de gedachte alleen al....
verder ga ik genieten van kimmie,haar knuffelen,haar ruiken en haar luchtje proberen in mijn kop te stampen,zodat ik haar nooit kan vergeten....