Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_97 schreef:Weinig haar is niet noodzakelijk. Maar ik wil niet elke dag uren kammen. Een of twee borstelbeurten heeft een border voldoende mee. Een aussie ook op heeft die echt meer nodig?
Yenni schreef:Hoi,
Ik heb een tijdje geleden hier ook al een vraag gestelt maar wil hem graag nog eens stellen.
Mijn moeder en ik wonen op een groot apartement met groot dakterras. Wij hebben nu een border terrier van 9 jaar oud maar omdat ze toch veel jachtinstinkt hebben zoeken wij toch een rustiger hondje. Onze border is binnen zeer rustig en buiten zeer druk. Wij zoeken een rustig Klein ras maar wel nog echt een hond hond. Geen terrier, moet makkelijk los kunnen lopen zonder achter elke eend ofzo aan te jagen.
Mijn moeder en ik kunnen de hond 4x per dag uitlaten de pup komt na mijn exames in huis want dan heb ik voor lange tijd vakantie. Wie weet komen er rassen binnen stromen waar wij nog niet aan gedacht hebben.
Dagmar80 schreef:@Nikass: Ook leuke honden die Lhasa's, wel een wat kortere snuit dan een hava. Veel van origine langharige hondjes zie ik vooral kort, soms wel héél erg kort, dat vind ik zelf persoonlijk niet zo mooi. Dat showkleed hoeft van mij nou ook weer nietDat is too much.
Ik heb Toby wel redelijk lang, maar knip hier en daar en ik dun ook wel wat uit, anders is het echt een bolletje wol en zeer lastig bijhouden.
Toby's kapsel.
[ Afbeelding ]
En een Lhasa, Mex, die ik dit jaar gefotografeerd heb, nog een pup, zó lief! Wilde hem wel mee naar huis nemen haha!
[ Afbeelding ]