Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CrazyCat schreef:xoranlover schreef:Oh nee hier halen ze me erbij.
Is een beetje ras eigen ook denk ik. ONze aby's haalden me er ook altijd bij. Van eentje mocht ik niet eens tussendoor naar de wc.
CrazyCat schreef:xoranlover schreef:Oh nee hier halen ze me erbij.
Is een beetje ras eigen ook denk ik. ONze aby's haalden me er ook altijd bij. Van eentje mocht ik niet eens tussendoor naar de wc.
ryukapple schreef:Ik weet niet of het iemand helpt maar ik zie best veel voer langskomen met een laag eiwitgehalte.
Het FEDIAF minimum voor gesteriliseerde katten (en senior het is allemaal niet zo sterk gesplitst) ligt tussen de 32/33% voor brokken (afhankelijk van het vocht gehalte) als ik dan wettelijke label toleranties voor eiwit meeneem zou ik geen brok geven aan geholpen katten onder 35% eiwit. (persoonlijk liever niet onder de 40% maar dat is een ander verhaal). Zeker omdat volgens mij de meeste katten in dit topic geholpen zijn

Bellatrix schreef:Ik voer Concept for Life, 2 versies. Calm en Beauty. Calm heeft 34% eitwit en Beauty 32%.
Waarom is dat te laag dan?

Druif_01 schreef:Ik zie dat Power of Nature geen speciaal kittenvoer heeft.
Overigens ben ik het met jullie eens hoor, als de kat het er goed op doet…maar Whiskas en Felix komt er hier niet in.