*neem een jaarkaart op de dierenwinkel*
Is meteen goedkoper voor haar

*kreng*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cavaletti schreef:ik heb dorst, kan iemand wat te drinken halen want ik wil geen seconde missen, zit aan mijn bureaustoel vastgeplakt,
neem ook gelijk effe wat te eten mee, want zit al vanaf gistermiddag achter de computer
Paulatjuh schreef:cavaletti schreef:ik heb dorst, kan iemand wat te drinken halen want ik wil geen seconde missen, zit aan mijn bureaustoel vastgeplakt,
neem ook gelijk effe wat te eten mee, want zit al vanaf gistermiddag achter de computer
Ik niet, zit echt elke seconde op refresh te drukken van de pagina's
Lisjah schreef:cavaletti schreef:ik heb dorst, kan iemand wat te drinken halen want ik wil geen seconde missen, zit aan mijn bureaustoel vastgeplakt,
Ik zet altijd een hele fles prik naast me neer
jokeomar schreef:HAHAHA ik zit bijna nooit op bokt of lees alleen maar, maar sinds gister ben ik er niet weg te slaan.
Natasja91 schreef:jokeomar schreef:HAHAHA ik zit bijna nooit op bokt of lees alleen maar, maar sinds gister ben ik er niet weg te slaan.
Nee jij niet, jij bent helemaal verslaafd aan het B-forum![]()
![]()
*is ook een erg leuk forum*
Jallist schreef:_Inga schreef:weet ik niet nooit geprobeerd
volgens mij gaat ie dan MEE (hint hint TS, zelfs in spelletjes hebben ze gevoel voor dierenliefde)
Ik denk dat Maxis (is Sims toch van?) niet al te positieve reacties zou krijgen als ze t net zo doen in t spel als de TS in dr eigen leven
Natasja91 schreef:jokeomar schreef:HAHAHA ik zit bijna nooit op bokt of lees alleen maar, maar sinds gister ben ik er niet weg te slaan.
Nee jij niet, jij bent helemaal verslaafd aan het B-forum![]()
![]()
*is ook een erg leuk forum*
Jallist schreef:
Dat doe ik bij wel meer topics, maar heb nog nooit gehad dat er dan minstens 6 nieuwe reacties staan
Paulatjuh schreef:_Inga schreef:Ik ook.. kreeg ik maar op 1 van mijn topics 22 pagina's...
Zal ook mijn hond maar wegdoen als ik op vakantie ga.. en de vissen gooi ik wel in de sloot
Dan zal het je vast wel lukken en dan op het eind graaaaaaaapjeee
_Inga schreef:
Daar wacht ik nu eigenlijk ook op bij de TS
Natasja91 schreef:Ben benieuwd of ze mijn advies gaat opvolgen...
*neem een jaarkaart op de dierenwinkel*
Is meteen goedkoper voor haar
*kreng*
_Inga schreef:Ik ook.. kreeg ik maar op 1 van mijn topics 22 pagina's...
Zal ook mijn hond maar wegdoen als ik op vakantie ga.. en de vissen gooi ik wel in de sloot
LovesSaartje schreef:*heeft nog nooit van dat forum gehoord*
vertel eens
jokeomar schreef:Opvallend veel gasten in dit topic trouwens
Natasja91 schreef:LovesSaartje schreef:*heeft nog nooit van dat forum gehoord*
vertel eens
www.boxerforum.nl
Gaat over boxers (die honden, je weet wel) en is erg gezellig, maar ook verslavend