Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Er is blijkbaar een heel korte paring geweest. De eitjes daarvan zijn uitgekomen in de kooi waar de Hickory's zitten. Nu dus geleerd om alle eitjes meteen weg te halen en te behandelen als bevrucht als een man bij een vrouw heeft gezeten.
Weet alleen niet in hoeverre ze daar ook echt goed op gaan en ga dat niet verder uitproberen. Maar blij dat ze een redelijk goede start hadden.
En wat een joekels zijn het zeg!jokari schreef:mag ik weten welk macrolensje ? Ik zou er graag eentje hebben voor op mijn iphone, maar ben altijd huiverachtig voor de kwaliteit (of eerder het gebrek eraan). Maar die van jou zijn echt nog wel best leuk wat dat betreft. zo'n klein ding is net iets makkelijker mee te nemen op een wandeling zonder gelijk de dslr uit te halen.
Ik kreeg m niet lekker op mijn telefoon, en de huidige telefoon heeft een goede macro stand dus ik doe er niets mee. Als je m wilt proberen, wil ik m tegen verzendkosten wel naar je opsturen. Desty schreef:Zo, die moeten ook wel veel eten denk ik? Hoeveel eten ze gemiddeld?
Ik ook