Hoe werkt een hondenshow?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esplendido

Re: Hoe werkt een hondenshow?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:01

Als we meerdere dagen hebben en we moeten de tweede dag in de ochtend de ring in dan zetten we alles vast bij de ring voor de volgende dag. Zijn we pas na de middag aan de beurt dan nemen we de spullen mee, zodat de mensen in de ochtend geen last hebben van onze spullen. Maar dat laatste komt eigenlijk nooit voor, we mogen meestal al vroeg aan de bak. Dat verplaatsen doen we ook altijd pas als de erering al bezig is. De meeste mensen zijn dan al lang weg dus we zitten niemand in de weg als we de spullen vast neerzetten voor de volgende ochtend.
Is het een buitenshow dan laten we de tent wel altijd staan. Die gaan we echt niet tussendoor afbreken en de volgende dag opnieuw opbouwen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:29

Nessie schreef:
Bedankt voor jullie antwoorden!

Ik plan nu om een paar uur van te voren aanwezig te zijn om te kijken hoe alles gaat :j . Ik heb geen ringtraining, ik oefen wel. Ik heb ‘onderling’ wel iets van ervaring (2x op een fun dag met de hond van mijn moeder, met officiële keurmeester), dus enigszins een idee wat er wordt verwacht en oefen met haar aan het showlijntje en met het netjes staan. Verder ga ik er dus qua verwachting blanco in, ik wil vooral zien of het iets is dat ik voort wil zetten.

Het is een miniatuur Bull Terriër teefje van bijna 5 maanden, we doen mee aan de miniatuur minor puppy klasse van het internationale Bull Terriër weekend.

Ooooooh mijn 2de liefde!!! Ik wil foto's <3 <3

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27 min geleden

Met meerdaagse shows, Zet ik aan het einde van de show ook mijn spullen bij de ring voor de volgende dag neer. Ik doe mijn bench op slot en de stoelen en tafel aan een hangslot.

Met buitenshows doe ik dat met de tent net zo.