ik zal eindelijk eens een keer behoorlijk gaan bijlezen en -reageren... 
EmptyWords schreef:wat heeft je hond zichzelf aangeleerd en/of heb jij de hond per ongeluk aangeleerd wat je nu tegenwerkt of voor onpraktische situaties zorgt (maar ook weer grappig is)?
Ronja gaat mij altijd zitten aaien, als ze zelf geaaid wil worden... ook in de (45km-)auto...
en als Cinna alleen in de auto zit, dan zit ze altijd op schoot... geeft grappige blikken op als er een politieauto voorbij rijdt 
Suusw schreef:Wat vind je een leuke, en voor hem/haar/hen typische, karakter eigenschap van je hond(en)?
Ze zijn allebei erg lief en aanhankelijk... ze willen altijd bij me zitten, en kusjes geven... is niet altijd even handig als ik voor Bokt bezig ben, of aan het werk ben (werk voor 95% vanuit huis)... of als ik een tv-programma probeer te volgen... en Cinna probeert wel eens waaks te zijn... het is niet goed natuurlijk, maar haar blaf als de deurbel gaat, is zo hilarisch... 
cursebreaker schreef:Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport? Tell us all about it
we gaan altijd om 12:00 ons vaste rondje lopen... we spreken dan af met een vriendinnetje van de meisjes... een kaninchentekkel
en voor de rest is het vooral chillen, knuffelen, eten, en tussendoor natuurlijk ook nog eruit... meestal tussen 16:00 en 17:00 nog een keer ons vaste rondje, maar ik loop ook wel regelmatig met ze achter ons huis... dat is ook leuk lopen, behalve als de meisjes een fazant zien... dan luisteren ze nergens meer naar en dan gaan ze erachteraan...
Lugea schreef:Wat is de favoriete outdooractiviteit van jou hond?
De meisjes rennen graag achter balletjes en stokken aan... alleen nemen ze ze niet mee terug
Verder spelen ze graag met hun vriendjes en vriendinnetjes.. en ze rollen graag in dode vogels, poep, modder, etc...