Wolf is gewoon echt onze Rody maar dan een andere kleur Alleen Rody heeft altijd een poot over als hij zich ergens in probeert te prakken, dat heeft Wolf handig opgelost
En we gaan binnenkort verhuizen. Spanning Al heeft madamsie die momenteel op mijn rug ligt te slapen het nog niet door. Hopelijk gaat het goed gaan nu we met z’n drieën gaan dus ze niet volledig alleen gaat zijn op een nieuwe plek.
Laatst bijgewerkt door Cubone op 20-02-25 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt
axel_1997
Geplaatst: 20-02-25 00:07
Hé wat leuk! weer eens een update! Wolf kijkt wel lekker onnozel uit z'n ogen op die ene foto.
Wat leuk om te zien dat ze beide nog steeds goed gaan!
Cubone
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-25 16:45
We zijn verhuisd en dat is zo goed gegaan dat ik nog steeds volledig verbijsterd ben Dag één heb ik ze in de slaapkamer gehouden, dat zag er zo uit.
Dus na een dag en een half dacht ik tsja. En nu? Ze zijn zo relaxed, misschien gewoon laten gaan?
Dat werd een leuke ontdekkingstocht
Al snel gevolgd door klacht: Wij willen naar buiten!!!
Daar hebben ze wel 2 weekjes op moeten wachten van mij. Maar onder toezicht mogen ze inmiddels voorzichtig buiten en dat vinden ze ook al heel vervelend.
De deur van de schuur is wel niet goed genoeg - aldus Wolf.
Ik ben zo blij. Had niet mogen dromen dat het zo makkelijk zou gaan maar het is alsof ze voelen dat dit ECHT ons huis is
Laatst bijgewerkt door Cubone op 30-04-25 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat leuk om weer een update te lezen. Lijkt of er nog het eea te klussen valt in je nieuwe huis. Daar kunnen ze ook vast wel heel goed bij "helpen"....