@Galaika bedankt voor de sterktewensen! De honden waren erbij toen m’n vader overleed (euthanasie) en hebben hem daarna ook nog in de kist gezien, maar Appa heeft het toch nog erg moeilijk gehad. Hij bleef m’n vaders handen maar aantikken met z’n neus, en ook in z’n gezicht boopen zo van opa wordt nou wakker
Ja Appa is een tank! Hij is zo rond de 58 cm en 17,5 kg! Amerikaanse renlijn, dus zit hoogstwaarschijnlijk wel greyhound in ergens ver weg. Daar mocht vroeger elke zoveel generaties greyhound gebruikt worden bij het fokken van whippets. Wel ver terug denk ik, want hij heeft wel echt whippet looks en karakter. Alleen hij is groot. Al loopt hij niet eens in de grootste/zwaarste klasse op de renbaan. Hij heeft overigens wel gewoon een FCI/RVB stamboom.
Hij is ook gigantisch gespierd en dat blijft hij ookal doet hij weinig haha. Jaloersmakend
gaat dan ook een halve kilo vlees per dag in haha.
Maar hij is even lief als dat hij groot is, echt een doetje.

Wat ontzettend balen zeg dat Feline leishmania heeft. Maar wel fijn dat de behandeling goed aanslaat! Wat een super schattige foto’s, die grijze snoetjes
fijn dat het ook goed gaat met Troy! Ik heb echt een zwak voor brindle whippets, Appa had 4 brindle broers en zussen maar ik werd verliefd op de zwart witte haha.
—
@Eloya jaaaa onze grote vriend Jeppe
lieve schat. Zo kl*te van z’n LTV. Maar hij heeft aan jou een geweldig baasje met hoe je hem erin ondersteund
Hier Otje, Appa en Jeppe op het strand precies een jaar terug