Onverwachts een mini pupsel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

akishino

Re: Onverwachts een mini pupsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 09:10

Lekker op elkaar is veel gezelliger ;)

Black_Devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 21:06

jeetje wat wordt hij al grooot!! :wow:
wel gezellige beestenboel met zoveel honden! ik zou het liefste ook helemaal tussen de dieren leven :D zo gezellig allemaal :+

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 21:56

Oooooh Doortje en Frommel zijn wel heel zoetjes zo samen. Volgens mij is Frommel ook al bijna even groot als Doortje :=

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 06:35

Frommel is al veel hoger dan Doortje hoor haha. En Doortje is een beetje een oude saggerijnige muts haha. Vaak grommen als Frommel in de buurt komt waar ze ligt te liggen.. Maar ach zolang t bij grommen blijft... Zij mag Frommel wel opzoeken maar hij haar niet.. echt een wijf he haha

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 17:12

Vandaag de laatste van het stel geholpen. Geen kans op oepsnestjes meer, geen kans op baarmoederontstekingen.. zo ook weer gehad. Helaas wel afscheid genomen van Lady onze oudste kat. Die haar lever en niertjes werkte niet meer zo en ze werd, nee was al tijden seniel en lek. Maar dat was niet erg, ze was al minstens 22 jaar. Wij hebben haar ruim 12 jaar gehad en ze kwam als afdankertje van een 10+ jaar.. dus het is goed zo. Het ga je goed meis. We gaan je missen.

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:16

Wat naar zeg, sterkte.

Hoeveel dieren hebben jullie in totaal?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 17:31

Nu nog 6 katten, 7 honden, 2 varkens, 10 papegaaien, 1 konijn, 4 paarden en 2 apen.. onee dat noemen ze kids. :D
29 dus nu.
Afbeelding

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 17:35

psst even puzzelen, maar foto's plaatsen kan ik nu ook *\o/* nu nog betere kwaliteits foto's maken haha

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:49

Heerlijk zo veel dieren! En Frommel... <3 Ik vind hem zo geweldig!!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 17:56

Ik werd erop gewezen dat ik niet goed opgeteld heb.. het is 30. Zucht... niet de 30 om te zuchten, maar de miscalculatie... MAAR.... ik ben oma en dus oud en dan mag dat best haha :o :+

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 17:58

30!! :wow:

Wat voor een papegaaien heb je?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 18:00

ik heb 2 bonte boertjes, 3 grijze roodstaarten, 3 edelpapegaaien en 2 ara's

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 18:27

Oh wat geweldig! Ara's en een bloedhond... Daar droom ik nog dikwijls van! Een gezellig boel bij jou thuis.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 18:37

Niet om t één of ander hoor, maar hoe komt het dat je zoveel dieren hebt? Is het een bewuste keus geweest of kwam je er opeens achter dat je toch wel heel veel dieren hebt?
Zo ging het hier een beetje. Nu maak ik bewustere keuzes over nieuwe dieren. We vangen niet zo snel meer iets op. We proberen het wat meer beheersbaar te houden....

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 19:18

Mijn man en ik hebben altijd (sinds we hier wonen) al veel dieren gehad. Opvangers, afgedankte of zielige dieren.. Noem maar op. In ons oude huis waren we 1 van de eerste die een varken als huisdier hadden. en dat is bijna 20 jaar geleden, nu weet ik beter hihi. Liefde voor dieren noem ik dat. Gemengd met gezond verstand is dat niet erg. Nu wij alle 2 dus niet helemaal op en top zijn hebben we al fijne plekjes gevonden voor 4 pony's en paarden. Er moet er nog 1 weg (van de paarden) Maar zoals Penny, de tinker, daar heb ik toen ik haar kocht gelijk van gezegd dat ze een project was. Nu is Penny niet zo makkelijk geweest en heb dus ook de optie open gezet om haar veulen te verkopen. Omdat Penny dus een rugzakje heeft is het makkelijker een ongecompliceerd paard te verkopen dan 1 met een verleden. Ik zal dieren blijven opvangen, maar wel voor bepaalde tijd (eerlijk is eerlijk, als dat kan) Ons leven staat gewoon in het teken van dieren en dat kan omdat we de ruimte hebben. Ik zeg ook heel eerlijk dat bepaalde dingen hier nooit gedaan worden. Zoals hele dure operaties.. weken paard in kliniek en dergelijke. Ik/ wij zijn een beetje harder als de mogelijkheden dubieus zijn.
Imiddels vang ik geen papegaaien meer op. anders had ik er 30 of meer .. Ik zou wel graag een edelman en een grijze man erbij willen, maar nee doe het niet. Mijn bestand papegaaien is getest op verschillende ziektes. 1 zo'n test kost best veel. Daarnaast wet je dus niet of ze elkaar dan ook leuk vinden.. nee wat ik heb is okee, komen geen gaaien meer bij. (zeg ik nu haha) Zoals penny, mn tinkerdame, sta ik weer in dubio. Het gaat toch nooit zoals gepland. ;) Lang verhaal, komt er kort op neer dat dieren geen keus hebben. PUNT

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 22:18

pipo schreef:
Nu nog 6 katten, 7 honden, 2 varkens, 10 papegaaien, 1 konijn, 4 paarden en 2 apen.. onee dat noemen ze kids. :D
29 dus nu.
[ [url=m/4hMnOu.jpg]Afbeelding[/url] ]

:wow:

Geweldig

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 06:33

Ik herken t wel. Ach arm dier.... Kom maar hier..... :D
Zo ging t bij ons ook. Toen mijn man ziek werd trok ik het niet in m'n eentje. Sindsdien wil ik t te behappen houden voor mij alleen, ook financieel gezien. Maar ook wij zijn wat harder geworden en ook hier geen hele dure operaties..... Nou ja, dat zeg ik nu. Afgelopen zomer stond ik op t punt om naar de kliniek te gaan met m'n paard. Die is zo belangrijk voor mij en speciaal in moeilijke periodes. Op dat moment had ik er alles voor over. Gelukkig kwam het toch goed met alleen de DA aan huis....

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 07:18

Hier dus ook zo XLeandrosx. Ik ben vorig jaar maart aan mn hart geopereerd en dat zit nog niet helemaal lekker. Komt niet meer ook. Hart doet t goed maar littekenweefsel zorgt voor pijn. Mijn man is diabeet sinds een jaar of 4 en niet instelbaar, daarnaast heeft ie in januari in zijn been gehakt met een bijl. (oepsje) Dat bot wil nog niet genezen. Dus de lamme helpt de blinde een beetje. Vandaar dat we een beetje aan het "opruimen" zijn. Maar ja, het dierenvirus zal nooit overgaan.

Gister waren de kids en ik winterkleding aan het uitzoeken en Frommel deed lekker mee...

Afbeelding

Mooiste plekje van allemaal.. in de wasmand haha

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 08:19

Ik heb er ook een handje van hoor, maar wordt gelukkig wat geremd door mijn familie. Mijn hart en huis is groot genoeg, maar mijn portomonee niet. En ik wil mijn dieren wel graag alles kunnen geven. Ik heb ook moeite met afstaan, dus fok bewust niet met katten, honden of paarden. Er zal er altijd zijn die net te lang in het nest blijft en ja, die moet ik dan houden! :+

Wat groeit Frommel zeg! Het is echt een prachtige hond.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 08:45

Oh ja, gister eindelijk weer gewogen. Het gaat niet meer zo snel, op 8-11 woog hij 13 kg, gister dus 16. Komt ook omdat hij dus nu veel langer buiten is met ons en veel meer rent,speelt en vliegt. Maar goed, nog een kilo per week. ;)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 14:09

Hee eindelijk weer s wat beeldmateriaal van ons kleine mannetje.... :+

Afbeelding

Afbeelding

en met zijn grote vrindin Kwieltje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Frommel is inmiddels alweer ruim 18 weken.. wat gaat de tijd toch snel he!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:10

Wauw wat wordt ie groot en mooi en ohhhh.. <3 Was dat echt dat kleine frummeltje van de openingspost? <3

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 14:12

ja erg he.. gaat veels te hard :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 14:12

Geef je het beest pokon??

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 14:15

haha nee veel liefde en een klein beetje brok smorgens en verder vers vlees. Ik ben blij dat ie nu niet meer zo heel erg smalletjes is. Hij was echt bottig, maar nu gaat t ie eindelijk ook wat voller worden