Omdat ik dacht dat jullie het wellicht leuk vonden om een update te krijgen over de hondjes. Koda voorheen Simba doet het geweldig bij zijn nieuwe baasjes. Hij heeft inmiddels de diploma's gch1, gch2 en gch 3 op zak met hoge punten. Hij zal over een tijdje met behendigheid starten. Ook Lilo ons eigen hondje heeft inmiddels de diploma's van gch1, gch2 en gch 3 op zak met mega punten en ook zij zal aan behendigheid deel gaan nemen. De pup stitch is naar de vriend van mijn zusje waar ze gigantisch blij mee zijn. Ook hij heeft zijn puppycursus met goed gevolg afgesloten, maar loopt nu verder geen cursussen meer. Het hondje Beatle woont een dorp verderop. Ook hij doet het erg goed en de baasjes zijn erg blij met hem. Dan hadden we ook nog Pumba die tegenwoordig Cooper heet die naar een bokker is gegaan. Helaas hebben wij het afgelopen jaar eigenlijk niks meer over dit hondje gehoord behalve dat het goed met hem gaat. Heeeel erg jammer maar niks aan te doen.
En dan heb ik ook nog een nieuwtje.. Als het goed is verwachten we volle broertjes en zusjes indien Sopy drachtig gescand wordt. Dit omdat de hondjes toch wel erg goed uitgepakt zijn en we steeds vaker de vraag kregen of we nog puppy's zouden krijgen.