quera schreef:Suuskipje schreef:Zorg dan ook dat ze niet ONDER de schutting door kunnen. Dat is bij ons namelijk het geval. Het zijn allebei niet zulke klimmers maar wel kruipers
Mijn ene ragdoll weegt bijna 7 kgdie komt vast te zitten
beelddenker...mijn katten komen momenteel buiten, ik woon op een appartement en laat ze dagelijks als ik thuis kom een uurtje buiten. Ik vind het doodeng, ben bang dat ze overlast veroorzaken maar meer nog dat ze iets overkomt. Ze schreeuwen me echter snachts wakker als ze niet mogen, ze vervelen zich gewoon en moeten hun energie kwijt.
Als ik straks ga verhuizen dan zoek ik een woning die zo ideaal mogelijk is (verder van drukke weg, groen achter etc) om katten buiten te laten en informeer ik mijn buren dat de katten van mij zijn en of ze alsjeblieft naar me toe willen komen als ze er hinder van ondervinden.
Ik blijf het eng vinden maar ik kan er ook zo van genieten als ze buiten door het gras achter een dikke bromvlieg of vlinder aan zitten.
ik begrijp de argumenten over het doden van vogels en overlast absoluut. Die van mij zijn nog nooit met iets thuis gekomen, maar zeg nooit nooit....

kwamen we zo achter hahaha)