Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat een snoepies
En wat lief dat schaapje, hij/zij vindt de aandacht heerlijk zo te zien!
Ja heb vannacht bij mijn vriend geslapen, mis ze meteen als ik niet gelijk als ik wakker ben, ben wezen kijken
Straks weer lekker knuffelen
Wat eeen leuke filmpjes. @frouke hopen dat het bij 1 geval van pech blijft toch. Ik mag morgen weer naar stal ben benieuwd hoeveel klein grut er is bijgekomen
xkimmx schreef:Wel jammer dat nu ze geboren zijn opeens iedereen z'n meeleessteen heeft weggegooid volgens mij?Op mijn trouwe volger en steun en toeverlaat froukje na natuurlijk dan

Ben heel erg blij dat alles goed gegaan is!
Zit nu op werk maar kan niet inloggen op YouTube. Zodra ik thuis ben gelijk aan de lijn hangen met Caiway, hopen dat ik eindelijk snel weer internet heb! Zijn gister voor het eerst op het weitje geweest. Wat een sprongen maken ze dan joh.
Kwam paar uur later terug, kleintjes nergens te bekennen, ik in paniek. Waren ze in zo'n groot konijnenhok gekropen, met een trappetje omhoog geklommen en in zo'n klein binnenhokje lagen ze te slapen.
Heb ze toen in hun stal gezet, ze liepen nog helemaal slaapdronken.
Binnenkort dus leuke foto's van een vriendin!

Had ook in gedachten om de bok met een hek er tussen op een ander stukje te zetten. Maar aangezien geiten aardig kunnen slopen blijft dat hek vast niet lang heel als ze hitsig zijn.