Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt|Gevonden! P24

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

oscar1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:04

hier ook een stille meelezer. Jeetje wat spannend zeg!
Mijn duimen draaien! Hoop dat je haar eindelijk vind en ze weer lekker warm bij haar zusje kan zitten.

_MG

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:09

Pff zenuwslopend, ook ik blijf duimen!

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:11

Pff en ik moet studeren voor mijn examens terwijl ik hier met een kloppend hart zit :P

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:14

Luca03 schreef:
Pff en ik moet studeren voor mijn examens terwijl ik hier met een kloppend hart zit :P

Zou niet best zijn als ie niet klopte :+

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:16

IMJ schreef:
Luca03 schreef:

Zou niet best zijn als ie niet klopte :+

Ja misschien he :P stel je voor dat ik zit te studeren met een hart dat niet klopt

Maar ik voel mn hart echt kloppen achter mn oor (ja vreemd he)

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:17

Ooh ts ik hoop het zo voor je!!!

Mystica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:20

Is idd niet goed voor bloeddruk, werk, school, sociale contacten. Leven bestaat alleen nog uit Abbey. Een jaar geleden waren onze twee honden vergiftigd; één direct overleden, de ander heeft een week in Utrecht voor zijn leven liggen vechten. Het meeleven op bokt heeft ons er toen doorheen geholpen. Dus ik weet uit eigen ervaring hoe belangrijk het is dat iedereen nu meeleeft en meedenkt.
Ik denk dat Abbey zeker nog wel terugkomt, misschien duurt het langer dan door iedereen gehoopt maar een kat loopt sowieso al niet in zeven sloten tegelijk en als ze was verongelukt, was dit al lang bekend. En iedere dag/nacht dat ze buiten is, wordt ze ervarener in het overleven. Ze heeft een dikke vacht en een kat weet heus wel een schuilplekje te vinden. Niettemin hoop ik ook uit het diepst van mijn hart dat ze het nu wel is!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:21

Even geheel off topic :o Maar hoe gaat het met je hond??

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:22

Nou, hopelijk is drie keer scheepsrecht!

Mystica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:23

Heel goed. Je hebt PB.

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:30

Wat spannend! Hopelijk is het nu eindelijk wel jullie Abbey. Ik duim nog steeds voor jullie ;)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:34

jeetje zeg!! wat een ontwikkelingen zo op 1 dag,maar wieehh .. zou toch wel te gek zijn als je ze terug gevonden is!!!

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:37

Net bijna 10 pagina's doorgelezen. Ik loop alweer achter!
Ik vind het nu wel heel spannend worden en hoop dan ook oprecht dat het dit keer wel zo is. Na al die teleurstellingen mag dit wel een keer goed nieuws zijn! We wachten met spanning af!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:45

ooohhh wat spannend!!

zit onder mn les steeds bokt te vernieuwen haha

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:50

Jeetje, wat een achtbaan ga je doorheen zeg! Heftig. Ik hoop echt voor je dat ze nu écht terecht is!

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 14:54

Zo, ik ben weer terug.
Abbey heeft in de Zwanensteeg vannacht in een huis gezeten. Rond 3 uur 's nachts werden de bewoners wakker van gekrijs: Abbey was aan het vechten met de kat des huizes. Abbey is door het kattenluik weer gevlucht. Vanochtend zagen de bewoners in de Discus (dierenwinkel) onze poster hangen, ze hebben dus gebeld. Die man die daar woont zegt dat het echt Abbey was, ze had ook een rode halsband met penning om. Wij hebben net veel geflyerd, maar ik moet nu echt aan de studie :(
Net belde er een medewerker van het asiel dat een andere asielmedewerker Abbey vanochtend gezien denkt te hebben op de Zwarteweg, dat is een eind daar vandaan. Het zou op zich wel kunnen, als ze gevlucht zou zijn voor die kat waar ze mee vocht. Maar dan kan ze nu dus overal zijn :( Die asielmedewerker is er ook van overtuigd dat het Abbey is, maar die man dus ook. Waar moeten we nu kijken? Zit ze nog gewoon in de buurt van de Zwanensteeg of zit ze bij de Zwarteweg? De Zwarteweg is bij een industriegebied, dus ik hoop niet dat ze daar zit. Mijn vader is net even bij de Zwarteweg geweest, maar die heeft niks gezien.

Ik weet nu even niet meer wat ik moet denken en wat ik moet voelen. Aan de ene kant ben ik heel blij, omdat ze gezien is, maar aan de andere kant, waar zit ze nu?

Edit: Rood is waar wij wonen, groen waar ze in de Zwanensteeg gezien is, de Zwarteweg de richting van het blauwe pijltje.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door StableDoor op 12-12-13 14:58, in het totaal 2 keer bewerkt

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:55

Tja, voor je gemoedsrust wil je misschien toch blijven zoeken, of niet?

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:56

Pfff het zit ook echt niet mee he -O- wel fijn dat mensen hun ogen open houden en ook bellen, maar het zou fijner zijn als iemand haar kon vangen, zodat je van al die onzekerheid verlost zou worden. Sterkte hoor!

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:57

Kan je het zusje niet eens meenemen naar beide plaatsen? Misschien komt ze dan als ze daar rond hangt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:58

Jemig, het zit ook niet mee zeg....
Je zou zeggen dat ze niet terug zal gaan naar de Zwanensteeg, omdat ze daar gevochten heeft?!
Hangen er bij de zwarteweg ook flyers?

N0a

Mijn advies zou zijn om vanavond nog eens een rondje door die wijk te maken. Loop daar eens rustig doorheen en rammel wat met brokjes. Gebruik ook je stem om haar zachtjes te roepen zodat ze niet schrikt. Flyeren helpt wel om haar te lokaliseren, maar vaak loop je achter de feiten aan. Jammer dat ze uit het huis gevlucht is, ze is dus wel op zoek naar haar huisje!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Kun je rustig studeren nu je weet waar ze zit? Zo niet, dan zou ik toch gaan zoeken.
Mocht ze al langer in de buurt gesignaleerd zijn, dan kun je misschien nog even wachten, maar in ieder geval fijn dat ze in ieder geval nog leeft! Dat is in ieder geval positief. Ik zou zeker in die buurt nog even extra flyeren of in de bus gooien!

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 15:03

Cayenne schreef:
Kun je rustig studeren nu je weet waar ze zit? Zo niet, dan zou ik toch gaan zoeken.
Mocht ze al langer in de buurt gesignaleerd zijn, dan kun je misschien nog even wachten, maar in ieder geval fijn dat ze in ieder geval nog leeft! Dat is in ieder geval positief. Ik zou zeker in die buurt nog even extra flyeren of in de bus gooien!

Bij de Zwanensteeg in de buurt heeft iedereen een flyer in de bus gehad. Ik moet jammergenoeg studeren nu, kan niet anders.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 15:07

kan je niet een oproep op bokt zetten en eventueel facebook of mensen in de buurt van jou willen helpen zoeken en flyeren dit weekend.
Of overdag les ze geen werk of school hebben?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 15:12

Wat balen dat ze weer gevlogen is.
Het is echt zoeken naar een spelt in een hooiberg maar als ze vanaf zwanensteeg naar de zwarte weg is gegaan blijft ze wel een beetje in de buurt hangen!
Ik wilde mijn hulp ook al aanbieden maar ik heb geen idee hoe, geen vervoer langdurig ziek dus beperkte energie en een paard met een been breuk staan, meer als opletten als ik in de buurt ben kan ik helaas niet -O-

Ik reageer nog even op je pb TS maar wilde eerst afwachten of het nog nodig was.