michelle___ schreef:Ja maar ik twijfel of dat genoeg is, en of ze wel hoog genoeg van de grond staan met de vorst.
haal ze dan even binnen ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Das ook niet eerlijk hahaha.
Ik heb maar een fleecedeken van me paard erover gegooid.
Ram gelijk weggehaald en laten helpen, nadat hij niet meer vruchtbaar was weer erbij gezet. Hij was dol met de kleintjes en toen nest twee (voedster was kort na het werpen gelijk weer gedekt...) kwam heeft hij heerlijk mee gemoederd. Succes met de kleintjes!
michelle___ schreef:Linea schreef:Begrijp ik nou goed dat je ze al aan het uitplaatsen bent op een leeftijd van 5 weken?
Begrijp jij verkeerd.

Want welk konijn wilt dat nou niet? Linea schreef:Als ik het goed heb zijn ze rond 10 december geboren, dan zijn ze nu toch echt nog maar 5 weken oud. Ik schrik er dan ook behoorlijk van een foto van een baby reusje te zien bij de nieuwe eigenaar, notabene al gekoppeld aan een volwassen konijn. Heb je topic in stilte gevolgd en heb bewondering hoe je om bent gegaan met de onverwachtse situatie van 2 nesten. Maar dit vind ik niet zo'n slimme zet van je...
michelle___ schreef:Linea schreef:Als ik het goed heb zijn ze rond 10 december geboren, dan zijn ze nu toch echt nog maar 5 weken oud. Ik schrik er dan ook behoorlijk van een foto van een baby reusje te zien bij de nieuwe eigenaar, notabene al gekoppeld aan een volwassen konijn. Heb je topic in stilte gevolgd en heb bewondering hoe je om bent gegaan met de onverwachtse situatie van 2 nesten. Maar dit vind ik niet zo'n slimme zet van je...
Nee. Toen ik het nest voor het eerst zag waren ze al 10 dagen oud.