Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Even tien seconden werk met verplaatsen en iedereen weer gelukkig.
Dan moet je echt op één lijn zitten. Mss een ongelooflijk lompe vergelijking, maar ik heb nu natuurlijk een hele vriendenkring met jonge kinderen. Ik heb ze zelf namelijk ook. En hoe meer ik daarvan zie, hoe meer ik geneigd ben om mensen te adviseren om eerst maar eens een hond te leren opvoeden en dán pas aan kinderen te beginnen. Als je daarmee al niet op één lijn kan komen, geloof me, dan worden kinderen ongelooflijk moeilijk!
Geduld... Mss werkt de bloesem ook op mannen? Dan heb ik absoluut interesse.
MelisXFeikje schreef:Wij hebben ook zoon kat, oohh ik haat haar zo, maar goed, nix niet medisch of dergelijke poebah , gewoon uit nijdigheidDusss mevrouw gaat binnenkort naar een boerderij waar ze lekker de hele dag gaan rondlopen en jagen etc etc , en zoveel pissen als ze wil
sterkte ermee.
Vienna2007 schreef:Armaris schreef:Misschien moet je inderdaad wel je kat weg doen, die verdient een beter thuis dan zo'n baasje pffft.
Nou inderdaad, wat een walgelijk verhaal zeg bah.
De kat is als kitten gekocht, en nu nog steeds niet zindelijk, dat probleem ligt toch echt bij jezelf en niet bij de kat. Het enige wat je kunt doen is je kat naar de dierenarts brengen om te laten onderzoeken, wie weet is het een medisch probleem.
Maar wellicht kun je inderdaad een beter baasje voor haar zoeken.
Bovendien stinken honden meer als katten.
idefix4 schreef:Ik kan er niks aan doen hè? Maar als ik die discussie tussen TS en vriend zo lees, hoop ik van harte dat het nog even duurt voor de kinderen in de wieg komen te liggen.Dan moet je echt op één lijn zitten. Mss een ongelooflijk lompe vergelijking, maar ik heb nu natuurlijk een hele vriendenkring met jonge kinderen. Ik heb ze zelf namelijk ook. En hoe meer ik daarvan zie, hoe meer ik geneigd ben om mensen te adviseren om eerst maar eens een hond te leren opvoeden en dán pas aan kinderen te beginnen. Als je daarmee al niet op één lijn kan komen, geloof me, dan worden kinderen ongelooflijk moeilijk!
Top dat ts in gesprek blijft. Vriendlief moet nog wennen aan de hond. Hij is een kattenmens en niet voor niks. Ook de kat moet er immers nog aan wennen.Geduld... Mss werkt de bloesem ook op mannen? Dan heb ik absoluut interesse.
JunkDeLuxe schreef:En honden stinken véél minder als katten.
Zeg nou niet 'ja maar katten wassen zichzelf' want da's met speeksel en da's goor. Was jij jezelf maar eens een week met speeksel, wedden dat je stinkt? En een hond doet zn behoefte BUITEN, dus daar heb je ook niks van geuroverlast aan. De kattenbak daarintegen..
In ieder geval: topreactie; zegt meer over jou dan over mij.

maar ze wil ook graag in de tuin der behoefte doen ... 
JunkDeLuxe schreef:idefix4 schreef:Ik kan er niks aan doen hè? Maar als ik die discussie tussen TS en vriend zo lees, hoop ik van harte dat het nog even duurt voor de kinderen in de wieg komen te liggen.Dan moet je echt op één lijn zitten. Mss een ongelooflijk lompe vergelijking, maar ik heb nu natuurlijk een hele vriendenkring met jonge kinderen. Ik heb ze zelf namelijk ook. En hoe meer ik daarvan zie, hoe meer ik geneigd ben om mensen te adviseren om eerst maar eens een hond te leren opvoeden en dán pas aan kinderen te beginnen. Als je daarmee al niet op één lijn kan komen, geloof me, dan worden kinderen ongelooflijk moeilijk!
Top dat ts in gesprek blijft. Vriendlief moet nog wennen aan de hond. Hij is een kattenmens en niet voor niks. Ook de kat moet er immers nog aan wennen.Geduld... Mss werkt de bloesem ook op mannen? Dan heb ik absoluut interesse.
Ik hoef nog lang geen kinderen, gelukkig![]()
Ik snap alleen 1 ding niet.. Hij is een kattenmens, en niet voor niks.
Wat bedoel je daar juist mee?
Kijk voor de grap één keer naar een opvoedprogramma en je begrijpt wat ik bedoel.
(ik had het gevoel dat hij niet echt begrijp dat het zo diep zat bij jouw)
) Ik zou inderaad kijken of er geen medische oorzaak ik. Zo nee, de plantenspuit erbij! En dan maar hopen er optijd bij te zijn!