Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
darwin schreef:Ik heb er dus totaal geen verstand van (en ik ga het ook zelf niet doen dat slachten), maar eten ze de poten en de ingewanden ook op dan, of moet je echt de kip eerst ontleden ?
darwin schreef:Misschien een rare vraag, maar ik fok met zijdehoenderkippen, en de hanen raak je vaak niet kwijt.
Voor menselijke consumptie zijn zijdehoenders niet geschikt omdat ze blauw vlees hebben, en ze schijnen taai te zijn.
Zou ik die bijvoorbeeld wel kunnen slachten en aan de honden geven ? (voel me nu helemaal een dierenbeul)
Wendy_Komen schreef:Worst even uurtje uit de vriezer, dan in plakjes snijden, en terug de vriezer in Karin. Hoe oud is de pup als die bij je komt? Want misschien weet je dat al wel, maar bij een jonge pup moet je in eerste instantie ongeveer 7% gaan voeren.
KarinW86 schreef:Wendy_Komen schreef:Worst even uurtje uit de vriezer, dan in plakjes snijden, en terug de vriezer in Karin. Hoe oud is de pup als die bij je komt? Want misschien weet je dat al wel, maar bij een jonge pup moet je in eerste instantie ongeveer 7% gaan voeren.
Ja maar bedoel eigenlijk je snijd dus op de gokje kan niet wegen van dit is 100 gr
dus afsnijden maar..
March schreef:Hoe lang moeten die kippennekken er dan wel niet in?? Ik heb de vleugeltipjes er wel 12 uren in gehad en ze kunnen eigenlijk nog wel ff.
Vandaag staat er paardenvlees en kipkarkas op het menu
March schreef:Hoe lang moeten die kippennekken er dan wel niet in?? Ik heb de vleugeltipjes er wel 12 uren in gehad en ze kunnen eigenlijk nog wel ff.
Vandaag staat er paardenvlees en kipkarkas op het menu