Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:wil je dit namens mij plaatsen aub
Wil je dit plaatsen:
Beans is idd nog gezien.
Het gebied is zoals groups 1850 ook al zei een agrarische gebied dat je nooit met mensen zo kunt omsluiten dat beans er niet tussen doorglipt. Dan heb je geen honderd mensen maar meer dan 1.000 mensen nodig. Iedereen moet dan om de 2 meter staan, je moet dan overal dwars door heen, erven van mensen, weilanden van mensen. Je kan je voorstellen dat als er 1 zegt dit gebeurt niet op mijn erf of weiland het ook al zinloos is. Verliezen we de medewerking dan kunnen we er niets meer, want tuurlijk gaan ook wij nu door erven en weilanden heen. Het is geen onwil dat we jullie grote zoekactie niet willen, het is gewoon onmogelijk voor dit gebied! Natuurlijk sluiten wij ook wel eens honden in. En ja dat werkt super als een hond op een klein stukje zit waar je van alle kanten bij kunt en niet meer rad is. Dat is hier helaas niet het geval. Als dat het geval was dan hadden we jullie idee omarmd en waren daar zeker in meegegaan. Nogmaals jullie betrokkenheid is grandioos, van iedereen. Maar we moeten wel kijken wat is haalbaar, wat zou kunnen werken en waarom wel of waarom niet. Niek herinnerde zich dat Beans enorm aangetrokken word door twee dingen. Daar zijn we nu mee aan de slag. 1 ding is een bepaald type hond, daar hebben we er nu 5 van en daargaan we mee op pad. Ik kan verder vandag niet reageren om begrijpelijke redenen. We weten dat beans daar eet, we weten dat zij kan schuilen dus voorals nog is ze niet in accuut levensgevaar. Duim voor beans!
Wat betreft het verdovingsgeweer, daar mag alleen een dierenarts mee schieten, kosten 400 euro per dagdeel. Dus helaas is het geweer niet altijd direct bij de hand.
Hopelijk heb ik zo wat meer duidelijkheid geschept. Heb je vragen stel ze gerust maar heb begrip dat ik niet zelf kan posten. Ik thuis ook nog een nest pups en andere dieren heb, mijn werk en 2 zoektochten dus antwoord soms op zich laat wachten. Geen onwil maar tijdgebrek.
Nogmaals duim voor beans!
groeten
Yvet
jentel schreef:Ik begrijp dus dat ze wel weten waar beans is (gelukkig)maar ze kunnen hem nog niet vangen/pakken!
Misschien een rare en domme vraag... Waarom nog flyers en en doorgeven dat Beans vermist is aan de mensen in onze omgeving??
Werk dit nu niet averechts?