Houd je aan de regels, dan heb je dat probleem helemaal niet. Lukt dat niet (en neen mij lukt dat ook niet.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mindim schreef:Meid, als je dat eerst eens op jezelf toepast, dan zijn we al een stuk verder. Jij beticht anderen van dingen waaraan je schijnbaar zelf je handen ook vuil maakt.
Chiqa schreef:Ik ben in het verleden ook wel eens verkeerd bezig geweest maar probeer dr wel mee aan de slag te gaan, dit omdat ik zelf nu heb ervaren hoe verrot het is als je zoveelste topic verziekt wordt.
En kan dit ook rustig van mijzelf toegeven.
Chiqa schreef:Ik heb ook periodes dat ik moeite heb met mijn tact geef ik eerlijk toe , dan reageer ik gewoon niet(Lukt ook niet altijd maar doe mijn best)
Chubby schreef:Iemands berichten nalezen (of je dat nu doet nav een tip van iemand anders of uit eigen nieuwsgierigheid) en vervolgens erover gaan TeMmen is natuurlijk ook gewoon kinderachtig. Als je er niet tegen kunt dat je na een stevige discussie eens over de tong gaat, dan moet je ook je mening niet zo duidelijk ventileren op een openbaar forum.
Ayasha schreef:Betteke: het feit dat er getemd is moeten worden (of dat door chiqa is of niet weet jij niet.) zegt toch wel al dat de sfeer sowieso al niet fantastisch was he?
Mindim: hoe weet jij zo zeker dat zij het geweest is? Was je er bij toen er getemd was of heeft mod-lief de mond voorbij gepraat?
Goed voorbeeld doet goed volgen, wees zelf een grote meid en zeg gewoon "die opmerking had ik verdiend".
Citaat:Betteke schreef:
Dat hele topic heb ik gevolgd, maar wat is het verschil tussen BB en de rest van bokt?Het is overal hetzelfde, dezelfden die drammen, temmen
, zich altijd persoonlijk aangevallen voelen en lopen te mierenneuken.
Betteke schreef:
Mindim!!!!![]()
![]()
Wat een uithoudingsvermogen heb jij.
Chiqa schreef:Je heb dr geen geheim van gemaakt dat je dr op aangesproken bent, dat kan iedereen nalezen dus ik ga dat niet quoten. Jammer dat je dr niets van op heb gestoken, even terugkomend op de rode draad van dit topic.
Chiqa schreef:Nee ik speur geen berichten na, zoals ik al eerder in dit topic aangaf
werd er door medebokkers op gewezen. Maar daar gaat het niet om, je beweerd
Ayasha schreef:Het bericht waarop getemd wordt zal beslist niet minder kinderachtig geweest zijn dan het temmen zelf.Heb je wat te zeggen, zeg dat dan tegen die persoon en ga niet lekker achterbaks in een topicje je gal spugen. DAT is pas kinderachtig... Beetje verstoppen en grote mond hebben in een ander topic
Mindim: Nogmaals de vraag: HOE weet jij zo ZEKER dat Chiqa getemd heeft? Want je vaart hier wel weer uit tegen Chiqa maar hoe weet je dat eigenlijk?
Chiqa schreef:Jammer dat je zo aangevallen reageerd, ik stek een normale vraag waarom jij vind dat er niets mis zou zijn met jou reactiepatroon van de afgelopen dagen.
Jammer dat je daar geen antwoord op kan geven en in het luchtledige gaat speculeren, en dr omheen draait an sich niet bepaald sfeerbevorderen, als je het mij vraagt.Mindim schreef:Meid, als je dat eerst eens op jezelf toepast, dan zijn we al een stuk verder. Jij beticht anderen van dingen waaraan je schijnbaar zelf je handen ook vuil maakt.
Die vraag lijkt mij een beetje overbodig ik geef namelijk zelf toe dat er aan mij ook wel het een en ander gesleuteld kan worden.Chiqa schreef:Ik ben in het verleden ook wel eens verkeerd bezig geweest maar probeer dr wel mee aan de slag te gaan, dit omdat ik zelf nu heb ervaren hoe verrot het is als je zoveelste topic verziekt wordt.
En kan dit ook rustig van mijzelf toegeven.Chiqa schreef:Ik heb ook periodes dat ik moeite heb met mijn tact geef ik eerlijk toe , dan reageer ik gewoon niet(Lukt ook niet altijd maar doe mijn best)
Dus jou opmerking begrijp ik niet.
Betteke schreef:En die berichten gingen, voor de goede lezers onder ons, over een "discussie" tussen Chiqa en Mindim. Nou lijkt het me sterk dat Mindim zelf gaat TeMmen, of heb je dat wel gedaan Mindim?
Echwel schreef:Uberhaupt als je kinderen apparaten noemt en honden een ding
Betteke schreef:En die berichten gingen, voor de goede lezers onder ons, over een "discussie" tussen Chiqa en Mindim. Nou lijkt het me sterk dat Mindim zelf gaat TeMmen, of heb je dat wel gedaan Mindim?
Mindim schreef:Ik tem nooit over persoonlijke aanvallen.
Ayasha schreef:IMO ben je enigszins lichtgeraakt als je daar zo enorm over valt dat je zoveel wrok moest koesteren dat je iemand gaat verdenken zonder bewijzen te hebben. Zie vaak mensen ook vallen over "knollen" of "bok" ipv "paard".