De moeizame sfeer op BB

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:43

En het gemierenneuk over een TEM is wel volwassen? :+
Houd je aan de regels, dan heb je dat probleem helemaal niet. Lukt dat niet (en neen mij lukt dat ook niet. :') ) accepteer dan gewoon dat IEMAND getemd heeft en dat je het verdiende.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:45

Iemands berichten nalezen (of je dat nu doet nav een tip van iemand anders of uit eigen nieuwsgierigheid) en vervolgens erover gaan TeMmen is natuurlijk ook gewoon kinderachtig. Als je er niet tegen kunt dat je na een stevige discussie eens over de tong gaat, dan moet je ook je mening niet zo duidelijk ventileren op een openbaar forum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:45

Temmen en er niet voor uit komen, dat is pas onvolwassen. Als Chiqa het niet had genoemd, had ik dat nooit in een ander topic gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:46

Jammer dat je zo aangevallen reageerd, ik stek een normale vraag waarom jij vind dat er niets mis zou zijn met jou reactiepatroon van de afgelopen dagen.

Jammer dat je daar geen antwoord op kan geven en in het luchtledige gaat speculeren, en dr omheen draait an sich niet bepaald sfeerbevorderen, als je het mij vraagt.

Mindim schreef:
Meid, als je dat eerst eens op jezelf toepast, dan zijn we al een stuk verder. Jij beticht anderen van dingen waaraan je schijnbaar zelf je handen ook vuil maakt.

Die vraag lijkt mij een beetje overbodig ik geef namelijk zelf toe dat er aan mij ook wel het een en ander gesleuteld kan worden.

Chiqa schreef:
Ik ben in het verleden ook wel eens verkeerd bezig geweest maar probeer dr wel mee aan de slag te gaan, dit omdat ik zelf nu heb ervaren hoe verrot het is als je zoveelste topic verziekt wordt.
En kan dit ook rustig van mijzelf toegeven.

Chiqa schreef:
Ik heb ook periodes dat ik moeite heb met mijn tact geef ik eerlijk toe , dan reageer ik gewoon niet :) (Lukt ook niet altijd maar doe mijn best)

Dus jou opmerking begrijp ik niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:47

Chubby schreef:
Iemands berichten nalezen (of je dat nu doet nav een tip van iemand anders of uit eigen nieuwsgierigheid) en vervolgens erover gaan TeMmen is natuurlijk ook gewoon kinderachtig. Als je er niet tegen kunt dat je na een stevige discussie eens over de tong gaat, dan moet je ook je mening niet zo duidelijk ventileren op een openbaar forum.

Het bericht waarop getemd wordt zal beslist niet minder kinderachtig geweest zijn dan het temmen zelf. ;) Heb je wat te zeggen, zeg dat dan tegen die persoon en ga niet lekker achterbaks in een topicje je gal spugen. DAT is pas kinderachtig... Beetje verstoppen en grote mond hebben in een ander topic :(:)

Mindim: Nogmaals de vraag: HOE weet jij zo ZEKER dat Chiqa getemd heeft? Want je vaart hier wel weer uit tegen Chiqa maar hoe weet je dat eigenlijk?
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-09-10 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:47

Ayasha schreef:
En het gemierenneuk over een TEM is wel volwassen? :+
Houd je aan de regels, dan heb je dat probleem helemaal niet. Lukt dat niet (en neen mij lukt dat ook niet. :') ) accepteer dan gewoon dat IEMAND getemd heeft en dat je het verdiende.

Wie die IEMAND was, was wel duidelijk hoor. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:48

Betteke schreef:
Wie die IEMAND was, was wel duidelijk hoor. :D

Hoe kwam dat?
Modje zichzelf voorbij gel*lt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:49

Ayasha schreef:
Betteke: het feit dat er getemd is moeten worden (of dat door chiqa is of niet weet jij niet.) zegt toch wel al dat de sfeer sowieso al niet fantastisch was he?

Mindim: hoe weet jij zo zeker dat zij het geweest is? Was je er bij toen er getemd was of heeft mod-lief de mond voorbij gepraat?
Goed voorbeeld doet goed volgen, wees zelf een grote meid en zeg gewoon "die opmerking had ik verdiend".

Ik ben al een grote meid, want ik zet het openbaar neer. Namen heb ik niet genoemd bij de bewuste opmerking.

Het topic is een heel leuk topic juist, dat er een pb wordt uitgedeeld heeft met de sfeer in dat topic niets te maken (maar met een buitenstaander van dat topic, die zich aangesproken voelt), lees het rustig door hoor!

Nee en de Mod is keurig geweest. Jammer dat je daar aan twijfelt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:49

Ik twijfel daar omdat jij zo ontzettend zeker lijkt te zijn maar je ook niet zegt waarom je er zo zeker van bent.
Dus of je hebt geen reden om zo zeker te zijn, of de reden dat je zo zeker bent is niet helemaal "netjes".

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:52

Kijk eens waarop getemd is. Dat is een typisch gevalletje 'wie de schoen past trekke hem aan'.

Citaat:
Betteke schreef:
Dat hele topic heb ik gevolgd, maar wat is het verschil tussen BB en de rest van bokt? :? Het is overal hetzelfde, dezelfden die drammen, temmen :D , zich altijd persoonlijk aangevallen voelen en lopen te mierenneuken.

Betteke schreef:
Mindim!!!! _O- _O- _O-
Wat een uithoudingsvermogen heb jij.

Schokkend toch. :+

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:53

Chiqa schreef:
Je heb dr geen geheim van gemaakt dat je dr op aangesproken bent, dat kan iedereen nalezen dus ik ga dat niet quoten. Jammer dat je dr niets van op heb gestoken, even terugkomend op de rode draad van dit topic.

Tussen de regels door lees ik toch vrij duidelijk dat het Chiqa was die de TeM heeft aangeklikt.

Chiqa schreef:
Nee ik speur geen berichten na, zoals ik al eerder in dit topic aangaf
werd er door medebokkers op gewezen. Maar daar gaat het niet om, je beweerd
Laatst bijgewerkt door Chubby op 07-09-10 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:54

Dus je gaat er vanuit dat Chiqa jullie interessant genoeg vind om te volgen en te temmen op alles wat je zegt?
MIJ lijkt het nl logischer dat de anonieme tipgever getemd heeft en vervolgens chiqa gepb't heeft. Ik krijg nl ook regelmatig PB's dat ze getemd hebben. Het is me een raadsel waarom trouwens want mij interesseert het geen f*ck dat bokker a op bokker b temt. :')

Chubby: gek, als ik lees wat er staat zie ik enkel vermoedens omdat ze denken dat Chiqa hun hele topic doorleest.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:55

Ayasha schreef:
Het bericht waarop getemd wordt zal beslist niet minder kinderachtig geweest zijn dan het temmen zelf. ;) Heb je wat te zeggen, zeg dat dan tegen die persoon en ga niet lekker achterbaks in een topicje je gal spugen. DAT is pas kinderachtig... Beetje verstoppen en grote mond hebben in een ander topic :(:)

Mindim: Nogmaals de vraag: HOE weet jij zo ZEKER dat Chiqa getemd heeft? Want je vaart hier wel weer uit tegen Chiqa maar hoe weet je dat eigenlijk?

Nou, ik zou zo zeggen, lees het even. Ik heb mijn mening over Chiqa al genoemd, in dit topic zelfs. In het openbaar. Achterbaks in je topic je gal spugen? dat topic is vrij voor iedereen toegankelijk, je hoeft mijn berichten er maar op na te speuren en het staat er. Dus van verstoppen is geen sprake geweest.

Ik weet niet 100% zeker dat Chiqa heeft getemd, maar wie anders, jij? Ze weet iig dat ik er een pb over heb gehad en dat is nooit de HK uitgeweest. Dus ze heeft daar schijnbaar wel gelezen en aangezien Chiqa graag temt?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:59

Maar je noemt geen namen en je PB't het niet naar Chiqa terwijl het kennelijk wel over haar ging? (die indruk geef je nu iig).
Tja dat vind ik achterbaks. :)

En ik? :') :)) Het spijt me mindim; ik heb echt niets tegen je, maar ik vind je berichten (zeker in HK topics) ook zeker niet interessant genoeg om je zo op de voet te volgen. :D
Zoals ik al zei lijkt het mij logischer dat de tipgever getemd heeft en vervolgens Chiqa aangesproken heeft. Zoals ik al zei, krijg ook "regelmatig" PB's met dat ze getemd hebben op iets over mij of met een quote van mij in wat een aanval zou zijn. Meestal stuur ik dan iets terug van "eh... Prima als jij dat nodig vind". :+ Ik weet het dus ook vaak van mensen dat er getemd is en dat er reactie is gekomen gezien dat er meestal, trots als ze zijn, uitgebreid in staat. :') Ik zoek de berichten nooit op waar het over gaat, zou nutteloos zijn gezien alles vaak uitgebreid in de PB's staat. :+

Gaat het over dat topic waarin Chiqa's "apparaten" een begrip geworden zijn? Want als het over een dergelijk topic gaat dan moet je al zeker mij niet verdenken gezien dat vermoedelijk over kids gaat. :')

Maar uit dit bericht maak ik dus op dat je met loze verdenkingen strooit. :) Ook niet netjes.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-09-10 13:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:00

Volgens mij mis ik hier van alles :?

Joh, als je wat tegen elkaar hebt, roep het gewoon open en bloot. Levert je hooguit een OW op.......
Zit me ook even af te vragen hoe je kan weten dat iemand je berichten naleest, ook in de HK, en dan temt..... gewoon nieuwsgierig hoor.

En misschien even handig om open kaart te spelen, even een link naar het bericht van Mindim waar het dan over gaat, dan snap ik dit verhaal ook.
Chiqa heeft getemd op een bericht waarin Mindim zegt dat ze een UN heeft gehad? Dat is wat ik er nu van maak iig.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:01

als je een OW/UN krijgt voor een HK bericht weet je iig dat er getemd is.... Maar WIE getemd heeft kan je niet weten tenzij de mod meer zegt dan zou mogen. Mindim weet dus helemaal niet of Chiqa getemd heeft. Ze doet enkel alsof ze dat zeker weet.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-09-10 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:02

Berichten heb ik al neergezet. ;) Dat mag waarschijnlijk ook niet, maar dat zal mij worst wezen. :+

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:03

En die berichten gingen, voor de goede lezers onder ons, over een "discussie" tussen Chiqa en Mindim. Nou lijkt het me sterk dat Mindim zelf gaat TeMmen, of heb je dat wel gedaan Mindim? :D

Anoniem

Re: De moeizame sfeer op BB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:06

Oh, whahahaha, is dat alles? :')

Briljant _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:07

Chiqa schreef:
Jammer dat je zo aangevallen reageerd, ik stek een normale vraag waarom jij vind dat er niets mis zou zijn met jou reactiepatroon van de afgelopen dagen.

Jammer dat je daar geen antwoord op kan geven en in het luchtledige gaat speculeren, en dr omheen draait an sich niet bepaald sfeerbevorderen, als je het mij vraagt.

Mindim schreef:
Meid, als je dat eerst eens op jezelf toepast, dan zijn we al een stuk verder. Jij beticht anderen van dingen waaraan je schijnbaar zelf je handen ook vuil maakt.

Die vraag lijkt mij een beetje overbodig ik geef namelijk zelf toe dat er aan mij ook wel het een en ander gesleuteld kan worden.

Chiqa schreef:
Ik ben in het verleden ook wel eens verkeerd bezig geweest maar probeer dr wel mee aan de slag te gaan, dit omdat ik zelf nu heb ervaren hoe verrot het is als je zoveelste topic verziekt wordt.
En kan dit ook rustig van mijzelf toegeven.

Chiqa schreef:
Ik heb ook periodes dat ik moeite heb met mijn tact geef ik eerlijk toe , dan reageer ik gewoon niet :) (Lukt ook niet altijd maar doe mijn best)

Dus jou opmerking begrijp ik niet.

Er is niets mis met mijn reactiepatroon de laatste dagen. Ik heb iets genoemd in een HK topic, dat heb ik hier al meerdere malen genoemd, zonder namen dat wel. Dus ik speculeer in het luchtledige? Check mijn berichten maar, ik ga nergens over de schreef verder.

Jij geeft vandaag pas een toe dat je ook wel eens fout zit, nou een schouderklopje van mij hoor ;)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:08

Uberhaupt als je kinderen apparaten noemt en honden een ding strijk je mensen tegen de haren in, waarom is dat nou zo nodig het getuigd van geen respect hebben voor anderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:10

Ik tem nooit over persoonlijke aanvallen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:11

Betteke schreef:
En die berichten gingen, voor de goede lezers onder ons, over een "discussie" tussen Chiqa en Mindim. Nou lijkt het me sterk dat Mindim zelf gaat TeMmen, of heb je dat wel gedaan Mindim? :D

waarom zou iemand anders niet kunnen temmen?

Echwel schreef:
Uberhaupt als je kinderen apparaten noemt en honden een ding

IMO ben je enigszins lichtgeraakt als je daar zo enorm over valt dat je zoveel wrok moest koesteren dat je iemand gaat verdenken zonder bewijzen te hebben. Zie vaak mensen ook vallen over "knollen" of "bok" ipv "paard". Jeumig man hoe red je je dan in de grote boze wereld? Zelfs laatst iemand die me aansprak omdat ik "peerd" zei ipv paard :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:15

Betteke schreef:

Ik heb een keer een bericht van mezelf getemd :j

Maar dat was niet omdat ik te ver ging, maar omdat dat op het persoonlijke vlak niet zo een wijs bericht was, en ik het niet meer kon verwijderen.
Mindim schreef:
Ik tem nooit over persoonlijke aanvallen.

Ik word gewoon niet zo vaak persoonlijk aangevallen (of ik voel me zelden aangevallen, kan ook he). Soms zit er ook wel een kern van waarheid in, is het toch best goede kritiek, alleen niet zo tactisch.
Ayasha schreef:
IMO ben je enigszins lichtgeraakt als je daar zo enorm over valt dat je zoveel wrok moest koesteren dat je iemand gaat verdenken zonder bewijzen te hebben. Zie vaak mensen ook vallen over "knollen" of "bok" ipv "paard".

Ligt een beetje aan de rest van de zin, toch. Soms kan het echt wel heel kwetsend zijn. Mijn honden zijn bijvoorbeeld geen dingen :n

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:20

Ik heb werkelijk nog nooit een persoonlijke opmerking gehad van een mod. Vraag me dan af of mensen écht zover gaan dat dat nodig is en of je daar zelf niets van leert.