inowa schreef:[quote=]"Yamcha
@ inowa: weet je zeker dat het echt een aanval was? Had je hond schrammen en krassen, bloedde hij? Moest je ermee naar de DA?
Zo nee, was het geen aanval.
Wat deed jouw eigen hond eigenlijk?
tanden bloot,grijpen naar mijn benen,blaffen,haren overeind....sprong me nog net niet naar de strot.
hond stond ook bekend als vals,eigenaar jutte hem altijd op.
mijn eigen hond was een doodsbange pup van 10 weken oud die zich achter mij verschool.
zover dat ik weet is de hond ook afgemaakt dat jaar.[/quote]
Gos, dat is sneu.......... hoe is het nu met je hond?
Chiqa schreef:En volgens mij is dan an sich nog niet eens te wijten aan de hond zelf, geloof ik niet in maar wel aan de eigenaren die te belazerd zijn hun hond bij zich et houden laat staan dat er enige cursus mee gedaan is of enig kennis van hondentaal.
Ik denk zelf dat ze dat soort honden hebben voor het huisje boompje gevoel. Hier in de buurt wordt je er echt mee doodgegooid.
Dat is het idd, de meeste honden die ik ken, die problemen geven, zijn ook geestelijk heel gezond, hebben alleen heel domme eigenaren die het hondengedrag gewoon niet begrijpen. Dat geeft problemen, voor mij dan. Voor mijn hond ook, want zij vinden absurde dingen (op andere honden afstormen bv) heel normaal gedrag. Ik vind het niet normaal, het is niet de manier waarop een hond in vrijheid een andere hond zou benaderen. Dat gaat normaal gesproken heel voorzichtig en afwachtend, met allerlei signalen naar elkaar toe, de honden hebben al hele gesprekken voor er überhaupt gesnuffeld wordt.
kamatz schreef:Yamcha schreef:Jay is trouwens een dondersknappe reu

bijna net zo knap als Dimo
heb je zijn jeweetwel eraf gefotoshopt?
Hahahaha...nee hoor Yamcha...dat heb ik niet
En ja onze Jay is idd een hele knappe man...net zoals jouw Dimo

Jay is ook donkergrauw
heeft een heel lieve kop, vind hem knapper als Ditch 
en dan hangt ie gewoon heel anders als bij de mijne 
Maar ik zal weer ontopic gaan