Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lisitano schreef:Die worden alleen mismaakt gefokt. Ik vind de Border terriër wel passen. Ruwhaar dus nauwelijks last van haren in huis en het zijn fanatieke maar vriendelijke hondjes.
Wat een mooie hond is dat!
EmptyWords schreef:Er zijn beagles die leuk meekomen, maar is voor mijn gevoel wel uitzondering. ...als je denkt dat jackies eigenwijs zijn.....![]()
De shelties die ik tegenkom op wedstrijd zijn vocaal, maar eigenlijk over het algemeen erg vriendelijk.
Er zijn ook Chinese naakthonden met haar.
Ik vind jack russels heerlijke beesten maar soms zou het fijn zijn als ze minder hun eigen plan trekken 

Ik vind de ademhalingsproblemen met Boston Terriërs wel meevallen? Die zijn wel het eerste waar ik aan denk bij jouw plaatje eigenlijk. Elk ras heeft wel wat, alleen bij de Bostons is het misschien wat meer 'in het zicht', maar daarom niet erger dan andere ras-gerelateerde problemen.
Klein en stoer! Loolotte schreef:Ik vind Beagles echt geweldig maar zou ze zelf niet nemen, eigenwijze krengenIk vind de ademhalingsproblemen met Boston Terriërs wel meevallen? Die zijn wel het eerste waar ik aan denk bij jouw plaatje eigenlijk. Elk ras heeft wel wat, alleen bij de Bostons is het misschien wat meer 'in het zicht', maar daarom niet erger dan andere ras-gerelateerde problemen.