Show je katten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 11:01

Siggislief schreef:
Koper lag vanmiddag heerlijk te snurken achter mij toen ik in bad lag..zelf ook ver weg.. _O-

Ze komen hier bijna dagelijks wel met een speeltje aan lopen vanaf beneden 2 trappen omhoog.
Van het weekend kwam Koper met een stokje aan lopen met veertjes en knisperpapier..
echt door 4 poten heen gestoken en liep niet heel soepel. :')

Hahaha dit had ik willen zien :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Show je katten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 11:53

Mijn automatische kattenbak komt vanmiddag binnen! :D
Ik heb alleen net pas grit besteld dus ik moet even kijken of ik wacht gebruiken tot ik de nieuwe grit heb of dat ik het probeer met mijn huidige grit...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 13:46

Es_ther schreef:
Siggislief schreef:
Koper lag vanmiddag heerlijk te snurken achter mij toen ik in bad lag..zelf ook ver weg.. _O-

Ze komen hier bijna dagelijks wel met een speeltje aan lopen vanaf beneden 2 trappen omhoog.
Van het weekend kwam Koper met een stokje aan lopen met veertjes en knisperpapier..
echt door 4 poten heen gestoken en liep niet heel soepel. :')

Hahaha dit had ik willen zien :')

Het zag er uit of iemand in zijn/haar broek gepoept had zo liep ie erbij. _O-

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 16:10

Ik verbaas me er sowieso over hoe ze soms dingen gesleept krijgen :+

Aan de andere kant kan mijn paard er ook wat van. Ze zijn hier bomen aan het snoeien, dus hij komt steeds uit de paddock met een nieuwe verovering _O- en dat geconcentreerde hoofd, want hij moest opletten dat hij er niet op ging staan. :(:)

Afbeelding

Het dynamische duo had vandaag een relax dag.

Afbeelding

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 16:11

Ik vind die 2 van jou zo leuk! <3

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 16:13

Vind het vooral nu opvallen dat het echt meer katten dan kittens aan het worden zijn, het gaan zo snel.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 17:51

Heerlijk dat paard van je, c_alsemgeest.

Vooral dat na denkend hoofd er op.

Koper vanmiddag.
Afbeelding

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:33

Gisteravond lagen we in bed, vriend en ik onder de lakens, twee of drie katten bovenop. Toen hoorden we geritsel beneden. Bonk. Ritselritsel. Meer bonk. Meer ritsel. Het geritsel komt de trap op. We doen het licht aan en zien....

Afbeelding

Pili met een broodzak met één boterham. Uiteraard was het een vrijwel volledig brood (4 bammetjes uit...), de rest van de boterhammen lagen door de hele woonkamer heen. Zucht.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:35

_O-

Briljant!!
Dat hoofd van d'r! :')

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:41

Zo trots, heel rondje door de slaapkamer met zn boterham. Verbaasd dat mn vriend mopperig uit bed kwam en beneden dingen ging doen. Dan toch maar er achteraan, boterham+zak in de bek.

Zo kon mn vriend de opgeraapte bammetjes bij elkaar ind e zak proppen en in de koelkast verstoppen zodat ik t de volgende ochtend kon weggooien en Pili er niet meer mee kon slepen.

Never a dull moment...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 18:44

BarbaravdW schreef:
Gisteravond lagen we in bed, vriend en ik onder de lakens, twee of drie katten bovenop. Toen hoorden we geritsel beneden. Bonk. Ritselritsel. Meer bonk. Meer ritsel. Het geritsel komt de trap op. We doen het licht aan en zien....

[ Afbeelding ]

Pili met een broodzak met één boterham. Uiteraard was het een vrijwel volledig brood (4 bammetjes uit...), de rest van de boterhammen lagen door de hele woonkamer heen. Zucht.

_O-

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-26 18:48

BarbaravdW schreef:

[ Afbeelding ]

Neem een somali zeggen ze ! Is leuk zeggen ze ! Hahaha hij is wel helemaal trots.

Hier is tegenwoordig wie het eerst op de slaapkamer is mag in de iglo in de werpkist slapen. Of als je Lanah heet mep je gewoon de rest weg
:')

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 07:34

BarbaravdW schreef:

[ Afbeelding ]

Die blik. Aoi is hier echt erg in die heeft al boterhammen uit mijn dichte rugzak gepick. Die laat niks alleen. Heb haar ookwel eens betrapt met een hele cake in haar bek en een komkommer

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 07:38

_O-

Mijn katten doen dat niet. :P

Maar Faye had een vieze kont vanmorgen. :x
Stonk naar poep. :=
Ik heb geprobeerd alles weg te halen maar dat lukte niet dus later met de schaar voorzichtig wat weggeknipt maar ik kreeg niet alles weg omdat ze wilde opstaan en ik wil haar niet prikken met de schaar dus ik ben maar gestopt. Ik kijk vanavond thuis wel even hoe het eruit ziet.

Ik denk niet dat ze het leuk vind als ik haar billen ga wassen, ik denk ook niet dat ik dat voor elkaar krijg...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 07:46

Phoebe wilde vannacht om ongeveer 2 uur weer knuffeltjes hebben. Dus kreeg ik weer allemaal kusjes <3

Alleen had ze wel wat later mogen komen vind ik.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 08:13

Ik oefen dingen als billen wassen, oren frutten, nagels knippen enz enz best regelmatig. Ondanks de pittigheid van mijn ras /onze specifieke individuele dieren gaat dat prima en dan lukt t ook als het wel moet (poepbroek, medicatie geven etc). Billen wassen eerst als element in het gewone knuffelen/spelen met een washandje en uiteindelijk lukt t ook bij de kraan. Maar, vast niet alle katten zijn zo 'in' voor maffe of vervelende dingen...

Ik heb overigens een briljant ding via temu gekocht: magische kleefdoek. Is een microvezel fleece achtig gebeuren dat ultra statisch is en dus aan zichzelf plakt. Fantastisch voor de befaamde handdoek purrito! Voor Ronja in gebruik, zij krijgt homeopatische druppeltjes ivm haar jeuk en die vind ze Niet Leuk. Dus purrito en boem, gaat dr in zonder ongelukken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 08:29

Bellatrix schreef:
_O-

Mijn katten doen dat niet. :P

Maar Faye had een vieze kont vanmorgen. :x
Stonk naar poep. :=
Ik heb geprobeerd alles weg te halen maar dat lukte niet dus later met de schaar voorzichtig wat weggeknipt maar ik kreeg niet alles weg omdat ze wilde opstaan en ik wil haar niet prikken met de schaar dus ik ben maar gestopt. Ik kijk vanavond thuis wel even hoe het eruit ziet.

Ik denk niet dat ze het leuk vind als ik haar billen ga wassen, ik denk ook niet dat ik dat voor elkaar krijg...

Eerste keer zal een beetje tegen strubbelingen zijn. Maar als ze eenmaal beseffen dat je ze help gaat het steeds makkelijker.

Ik ben eerst begonnen met natte washand. En nu zorg dat ik handdoek klaar heb voor erna en Blue wacht tot ik haar roep en douchekop op temperatuur heb.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 08:37

c_alsemgeest schreef:

Cheesecake sleept het liefste met Crocs en mijn man heeft maat 47 hahaha. Rascal sleept graag de kussens van de bank door de woonkamer. Dat zijn de beste prooien schijnbaar.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 08:41

In het wild zouden ze met een schaap aankomen ofzo _/-\o_

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 09:04

Met een washand oefenen is een goed idee maar die heb ik niet. :=
Toch maar even langs de Hema...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 09:17

CrazyCat schreef:
c_alsemgeest schreef:

Cheesecake sleept het liefste met Crocs en mijn man heeft maat 47 hahaha. Rascal sleept graag de kussens van de bank door de woonkamer. Dat zijn de beste prooien schijnbaar.

Hahaha heerlijk :')

Soep bemoeit zich elke ochtend met m’n kleding… schattig wel, maar ik weet niet hoe goed ze is in combinaties maken :')

Mevrouw had laatst wel bijna het beleg van het broodje van mn man gepikt. Maar hij had het ook op de rand van de bank gezet, dus was eigen schuld..

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 12:45

Mollie heeft sinds vandaag ook een grote meisjes voerbak! Alleen de manier om eruit te eten heeft nog wat instructie nodig :D maar we zitten nog in de trainingsfase dus dit is alvast een goede stap. Eerder vond ze de surefeed echt wel spannend om uit te eten dus dit is top!

Afbeelding

Xoran, de geboorte van de kittens komt nu heel snel dichterbij! Spannend!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 13:06

Ze moet andersom staan toch?

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 13:44

Mollie moet aan de voorkant zitten, waar dat grijze ‘deurmatje’ ligt. Overigens doet ze dat ook, soms, maar als het via de zijkant ook lukt, waarom niet? :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 13:45

Ja, dat dacht ik dus al. :=

Kunnen ze al een beetje samen?