Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammyoo schreef:Ik lees dat je vriendin een tuin heeft. Op momenten dat ze het huis niet uit durft, kan ze de puppy in de tuin haar behoefte laten doen. Brengt de psychische stoornis met zich mee dat ze geen verantwoording kan dragen? Nee toch? Zolang de vriend de activiteiten buitenshuis opvangt, zie ik niet zoveel beren op de weg. Alleen hoop ik niet dat ze voor een broodfokhondje kiest.
xMercury schreef:Zou iemand mij misschien het verschil tussen een reu en een teef kunnen vertellen? Welke zijn er over het algemeen makkelijker?We doen liever niet castreren of steriliseren.
Tinkermuts schreef:Ik vind persoon lijk teven stuk makkelijker dan reuen to andere honden maar ik heb altijd husky,s en rottweilers. Bij deze rassen is het wel bekend dat de reuen niet altijd heel tolerant naar sexegenoten zijn. Aantal rassen waar dat wat minder of niet is.
Tinkermuts schreef:Mijn ervaring met de husky reuen is dus juist best wat dominantie. In hun eigen roedel functioneren ze prima maar tegen komen van vreemde reuen was toch echt wel een dingetje bij ze. Zowel m'n eigen drie reuen als de roedel van 14 hussen van een kennis van me.