Maar we gaan weer on topic!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wesseltje schreef:Wat nou broodje aap verhaal??
xKatleentjex schreef:Wesseltje schreef:Wat nou broodje aap verhaal??
Even voor de duidelijkheid, ik ken het verhaal niet en het kan zijn dat het waar is, maar dat er een nieuwsbericht van bestaat wil echt niet zeggen dat het verhaal àltijd waar is.
Je zou je er nog van verschieten hoe vaak broodje aap verhalen, of verhalen met volledig verkeerde informatie in de krant verschijnen. Journalisten kunnen nu eenmaal ook te lui zijn om hun bronnen degelijk na te trekken en nemen iets letterlijk over van een andere site.
Anderzijds heb ik het zelf nog niet teruggevonden op een urban legend site, dus echt over het waarheidsgehalte oordelen kan ik niet.
Al vind ik het wel niet echt opgaan als vergelijking hiermee. Eigenaar van de gestolen hond zal er niet voor gekozen hebben dat het dier buiten de omheining terrecht was gekomen, hond zal in zo'n situatie ook wel eens volledig in paniek geweest kunnen zijn.
Binckydenice schreef:Ik vindt het vreemd dat die agenten niet eerst eens goed zijn inspecteren. Een hond in de nacht kan beschermender zijn dan overdag, maar beschermen betekend niet dat hij je meteen aanvalt...
Ze hebben geprobeerd die eigenaren te bereiken? 1 schot in de lucht en ze staan buiten hoor...
En dat gat in de zetel klopt echt niet, dan lag/zat dat dier daar...
Snoevie schreef:of dat mensen iets als correct beschouwen alleen omdat een hogere instantie dat zegt(ik zeg niet dat het in dit geval zo is,he even voor de duidelijkheid)
noudy schreef:Jullie praten hier maar lekker off topic, zie het bericht nu pas.
Vind het echt walgelijk,
wat een viezeriken echt waar, die mogen van mij ook de kogel krijgen.
Bah als ik die hond zie arm dier.
noudy schreef:Jullie praten hier maar lekker off topic, zie het bericht nu pas.
Vind het echt walgelijk,
katiavl schreef:noudy schreef:Jullie praten hier maar lekker off topic, zie het bericht nu pas.
Vind het echt walgelijk,
Zucht, volgens mij is er wat mis met jezelf als je zulke dingen toewenst, en volgende keer lees misschien het topic
noudy schreef:Nederland is een vrij land mag zeggen wat ik wil kan je gewoon mee oneens zijn, maar ik denk er zo over afgaande op het eerste bericht.