Chiqa schreef:brittje88 schreef:de Moderator is heir toch ook ?
Die doet niet veel he
Dat heeft zijn redenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:brittje88 schreef:de Moderator is heir toch ook ?
Die doet niet veel he
Binckydenice schreef:Nee, mijn konijnen lopen de hele dag buiten, alleen snachts gaat het hokje dicht....
sandr0 schreef:Amanda schreef:Kunnen we niet gewoon open staan voor elkaars argumenten? Jammer dat er gelijk weer zo flauw gereageerd word.
Iorrr: dat je het zo kan regelen is toch super? Maar niet iedereen heeft die mogelijkheid en ruimte.
Chiqa: geloof het of niet, ook katten die binnen blijven kunnen heel gelukkig zijn. Daar heeft een bord voor je kop weinig mee te maken.
Binkydenice: mijn katten hebben ook geen keuze. Ben ik daarom meteen een dierenbeul?
Ik heb het woord dierenbeul helemaal niet in mijn mond gehad![]()
Ligt eraan of je er een gegronde reden voor hebt, behalve dat ze anders in je buurman zijn tuin poepen, of richting de voliere van de andere buurman gaan... De katten van de eigenaren hier op bokt zijn wel echte ondernemers trouwens
brittje88 schreef:Binckydenice schreef:Nee, mijn konijnen lopen de hele dag buiten, alleen snachts gaat het hokje dicht....
tis wel erg veel tegenspraak wat je doet, zelfs snachts kunnen ze dan toch buiten doe je ook met je katten?? Daarnet geef je aan dat een paar uurtjes voor konijnen wel genoeg is waarom voor een konijn dan wel?
Amanda schreef:Dat heeft zijn redenen
Binckydenice schreef:brittje88 schreef:Ntuurlijk niet, maar een kat heeft de mogelijkheid om naar buiten te kunnen dus waarom zou je het dan tegenhouden?
Er zijn genoeg mensen die een konijntje voor hun kind kopen maar het kindje doet er niets mee, zo'n konijn ligt dan alleen maar weg te kwijnen in het hokje... ik had gaas onder de grond tegen het graven, en de hokken waren open zodat ze konen eten en drinken. Zo konder ze de hele dag naar buiten...
Ik kon toen toch niet een hele tuin van 5 bij 14 af gaan zetten met gaas en dan ook nog is tegen het graven en ze los laten?? daarnaast ook nog is beschermen tegen katten en honden? Voor veel mensen is door de mensen van tegenwoordig en de dikke bebouwing het ook gewoon niet meer mogenlijk om hun katten daar verantwoordelijk naar buiten te laten. Niet iedereen woond zoals jij.
Binckydenice schreef:je leest niet goed hoor! Er staat als je niet ander kan kun je ze toch gewoon zodra je er bent ze los gooien? Je zei zelf dat je niet in de miogelijkheid was...
Amanda schreef:Kunnen we niet gewoon open staan voor elkaars argumenten? Jammer dat er gelijk weer zo flauw gereageerd word.
Iorrr: dat je het zo kan regelen is toch super? Maar niet iedereen heeft die mogelijkheid en ruimte.
Chiqa: geloof het of niet, ook katten die binnen blijven kunnen heel gelukkig zijn. Daar heeft een bord voor je kop weinig mee te maken.
Binkydenice: mijn katten hebben ook geen keuze. Ben ik daarom meteen een dierenbeul?
brittje88 schreef:Binckydenice schreef:je leest niet goed hoor! Er staat als je niet ander kan kun je ze toch gewoon zodra je er bent ze los gooien? Je zei zelf dat je niet in de miogelijkheid was...
Maar waarom laat je je konijnen snachts niet buiten?
sandr0 schreef:dat kan ik wel gokken....vossen???? zal niet t eerste hok zijn wat s ochtends leeg is
Chiqa schreef:Amanda schreef:Dat heeft zijn redenen
Neem aan dat jij niet alleen over het bestaan van dit topic beslist,
daarom tem ik.
Ninx schreef:Die dieren hebben wel geluk he? Die baasjes zitten de hele dag internet ruzie over ze te maken![]()
Ninx schreef:"mama komt zo spelen met de opwindmuis hoor, even even verder typen!"![]()
Mag wel even plagen he???
Leonoor schreef:Heb ik ooit gezegd dat ik aardig ben dan
brittje88 schreef:sandr0 schreef:dat kan ik wel gokken....vossen???? zal niet t eerste hok zijn wat s ochtends leeg is
dus die mag je wel in bescherming nemen maar je katten niet?