Gijs en Lotje Ik wilde altijd al een kat die Gijs heette, vind ik de ultieme kattennaam En Lotje, tja, die moest toch ook een naam hebben, dus het eerste wat bij me opkwam is Lotjes naam geworden (foto's zie profiel)
Ik weet niet meer of ik het al gezegd had maar mijn nieuwe kitten heet Nuray. Ze is een kruising Turkse Van/Turkse Angora dus wilde ik een Turkse naam. Nuray betekent 'heldere maan'.
Die van de buren heetten; Tom poes En Jerry.. Op een mooie zomerse dag gingen we het gebakje Tompoes eten, toen zei mijn zus(toen nog zo'n kleine uk) in tranen, NEEE NIET TOM POES!! hehe
Onze katten heten Sasja, Binky, Spooky en Assepoes. Die laatste is een combinatie van 'Asielzoeker' en 'Poes,' aangezien ze nl. een verstekeling uit België is die in de vouwwagen was gekropen en hier in Nederland er weer uit kwam
Verder hebben we nog een Tarzan, Jane (werd Sjaan), Katja en Natasha gehad.
Die van mijn tante heette Pitje. Eigenlijk was het Pitbull, omdat hij zn twee kleine broertjes als kitten altijd zo terroriseerde bij de etensbak Zijn broertjes heetten trouwens Petertje en Kareltje. Helaas zijn ze alledrie inmiddels overleden.