Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
candorlover schreef:mensen, ik heb hier het hondje van mijn tante, ze is namelijk op vakantie en aisha ligt op mijn schoot achter de comp en heeft al 3 dagen niet gegeten...
Aisha is niet alleen want onze hond is er ook, toch voelt aisha zich niet goed en wil graag naar huis..ze heeft nog niks gegeten vanwege de heimwee..ze gaat niet slapen en loopt doelloos rond en piept...ik kijk haar aan en moet huilen :'(
Hoe zal het hondje van de TS het nu hebben?
Paulatjuh schreef:Natasja91 schreef:Euh, hoe moet dat
Knopje bovenaan je toetsenbord er staat op prtscn
Dan moet je plakken in paint en heb je een printscreen.
jokeomar schreef:Knopje bovenaan je toetsenbord er staat op prtscn
jokeomar schreef:Paulatjuh schreef:
Knopje bovenaan je toetsenbord er staat op prtscn
Als je nou beneden zat had ik het je kunnen uitleggen muts!
_Inga schreef:Ik wou eigenlijk the sims beestenboel gaan spelen.. ineens geen zin meer
Paulatjuh schreef:jokeomar schreef:Knopje bovenaan je toetsenbord er staat op prtscn
Als je nou beneden zat had ik het je kunnen uitleggen muts!
_Inga schreef:weet ik niet nooit geprobeerd
volgens mij gaat ie dan MEE (hint hint TS, zelfs in spelletjes hebben ze gevoel voor dierenliefde)
Paulatjuh schreef:Vind ik beter dan een slotje
_Inga schreef:weet ik niet nooit geprobeerd
volgens mij gaat ie dan MEE (hint hint TS, zelfs in spelletjes hebben ze gevoel voor dierenliefde)
Natasja91 schreef:Paulatjuh schreef:Vind ik beter dan een slotje
Inderdaad...
Vind het wel gaaf dat hij nog open is
cavaletti schreef:ik heb dorst, kan iemand wat te drinken halen want ik wil geen seconde missen, zit aan mijn bureaustoel vastgeplakt,
neem ook gelijk effe wat te eten mee, want zit al vanaf gistermiddag achter de computer
cavaletti schreef:ik heb dorst, kan iemand wat te drinken halen want ik wil geen seconde missen, zit aan mijn bureaustoel vastgeplakt,
neem ook gelijk effe wat te eten mee, want zit al vanaf gistermiddag achter de computer
VeirL schreef:
Zo meteen verplaatsen ze dit topic nog naar HK
_Inga schreef:Ik ook.. kreeg ik maar op 1 van mijn topics 22 pagina's...
Zal ook mijn hond maar wegdoen als ik op vakantie ga.. en de vissen gooi ik wel in de sloot