Tijn8 schreef:De rust zal hem ook goed doen!
Vanavond mag het verband eraf, toch?
Het verband mocht er gisteravond af. Ik vind de hotspot er “mooi” uit zien. Er zit een goede korst op en de huid er omheen is heel rustig. Ik probeer straks even een foto te maken, dat lukte gisteravond niet zo goed. Elvis vindt het - uiteraard - niet fijn als ik z’n kop vasthoud om hij de hotspot te kunnen, dus dan ook nog foto’s maken is soms een uitdaging.
Cursebreaker: Dank voor je uitgebreide reactie. Ik vind Rex Specs er inderdaad heel goed uit zien. Ik ga nu nog niets aanschaffen, maar als ik vrijdag hoor dat dat een goede optie voor Elvis is zolang zijn pupilreflex nog niet goed (genoeg) is, ga ik daar zeker een bril van bestellen. Elvis is gelukkig niet snel onder de indruk van iets op/aan z’n lijf, maar zo’n bril zal vast even wennen zijn.
Ik hoop ook dat hij weer helemaal de oude wordt. Het zal inderdaad lang duren en met hele kleine stapjes gaan, maar een klein stapje is ook een stapje. Ik weet via een andere assistente dat de betreffende dierenarts en assistente erg geschrokken zijn, dit gaat hun inderdaad niet in de koude kleren zitten. Dat maakt ook dat ik niet met gestrekt been het gesprek in ga of boos de telefoon heb gepakt. Niemand heeft dit gewild en ik hoop dat we dit op een nette manier op kunnen lossen.