Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EmptyWords

Berichten: 10578
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 20:46

candalisa schreef:
Ik las een stukje terug dat iemand het niet meer bij kon houden kwa reacties en het jammer vond omdat ze dan de berichten van hun lootje niet hij kon houden.
Mss een tip (als het niet heel dom overkomt := omdat iedereen dit al weet ) als je boven je bericht (of in het bericht)evt de naam van de hond zet kan jouw lootje op naam zoeken in de zoek balk bovenin om zo specifieke berichten te zoeken.
Ik wilde net even iets nakijken denk type even naam van de hond in hoef ik geen 20 pagina’s door te scrollen _O-

Klik op "geplaatst" onder de naam en dan krijg je ook alle berichten van degene te zien

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 20:52

EmptyWords schreef:
candalisa schreef:
Ik las een stukje terug dat iemand het niet meer bij kon houden kwa reacties en het jammer vond omdat ze dan de berichten van hun lootje niet hij kon houden.
Mss een tip (als het niet heel dom overkomt := omdat iedereen dit al weet ) als je boven je bericht (of in het bericht)evt de naam van de hond zet kan jouw lootje op naam zoeken in de zoek balk bovenin om zo specifieke berichten te zoeken.
Ik wilde net even iets nakijken denk type even naam van de hond in hoef ik geen 20 pagina’s door te scrollen _O-

Klik op "geplaatst" onder de naam en dan krijg je ook alle berichten van degene te zien

Hahaha kijk dat bedoel ik ik loop achter _-:(
Ik dacht dat dat alleen kon met topic starters maar zo zie je maar weer wat geleerd _O-

Seven

Berichten: 21238
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 20:54

Flux schreef:
Oh, leuk! Dat gaan we een keer doen! Ik heb familie in de buurt van hollandscheveld wonen dus dat moet wel te plannen zijn :j


Gaan we doen *\o/*

wat heeft je hond zichzelf aangeleerd en/of heb jij de hond per ongeluk aangeleerd wat je nu tegenwerkt of voor onpraktische situaties lijkt (maar ook weer grappig is)?

Tenno
Draaien als hij iets graag wil, of te wel als iemand een bal heeft of koekje of iets wat hij graag wil gaat hij als een tasmanian devil rond draaien := levens gevaarlijk dus dat mag hij niet maar als pup hebben we hem er onbewust wel voor beloond dus hij bied dat elke keer weer aan. Het draaien word nu gelukkig groter alsnog zoekt een boom of auto en gaat daar omheen draaien :=

Wisper maakt het buiten hek open en gaat dan naast de ren lopen, gek beest loopt dus niet weg maar gaat 5 cm van de plek waar ze moet blijven aan de andere kant van het hek liggen. Elke keer zoekt ze een nieuwe plek om uit te ontsnappen. Krijg dus vaak foto's of telefoontjes van vriendin die ons paard rijd dat ze weer eens is ontsnapt. Gelukkig loopt ze niet weg of gaat zelfs geen meter van de ren maar het is wel onpraktisch soms :Y)

Flux

Berichten: 2501
Geregistreerd: 10-06-05

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 21:19

Woepsie, ik heb een vraag van mijn SS over het hoofd gezien, sorry SS!

Qua Voerverrijking hebben we een Zogoflex Toppl, een lickymat, een wobble lickymat en een een zippypaws ananas slowfeeder en een slowfeeder met "spikes", die laatste was eigenlijk voor katten bedoeld maar Vesper en haar lange spitse snuit kunnen er prima mee uit de voeten :j

KimD

Berichten: 20492
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-22 08:14

Hondjekoek komt morgen met een actie online, ter ere van dierendag en dat ze tien jaar bestaan. :D

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 09:04

candalisa schreef:
Ik las een stukje terug dat iemand het niet meer bij kon houden kwa reacties en het jammer vond omdat ze dan de berichten van hun lootje niet hij kon houden.
Mss een tip (als het niet heel dom overkomt := omdat iedereen dit al weet ) als je boven je bericht (of in het bericht)evt de naam van de hond zet kan jouw lootje op naam zoeken in de zoek balk bovenin om zo specifieke berichten te zoeken.
Ik wilde net even iets nakijken denk type even naam van de hond in hoef ik geen 20 pagina’s door te scrollen _O-


Dat was ik inderdaad. Ik bedoelde het alleen niet voor het lootje dat ik heb getrokken, maar degene die mij heeft getrokken en die ik moet proberen te raden :o Die geeft mogelijk hints die in de berichten hier verwerkt zijn en dat kan ik niet bijhouden van iedereen :+

Maar ik heb me er bij neer gelegd dat ik het niet allemaal bij kan lezen en zie wel hoe het loopt :')

cursebreaker

Berichten: 11584
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 09:49

Een nieuwe vraag, leuk!

wat heeft je hond zichzelf aangeleerd en/of heb jij de hond per ongeluk aangeleerd wat je nu tegenwerkt of voor onpraktische situaties lijkt (maar ook weer grappig is)?

Ik moest even nadenken hier hoor. Want het meeste is eigenlijk gewoon echt aangeleerd door onszelf;
dat ze bij het woordje DEUR al begint te waken omdat ze denkt/weet dat er dan iemand aan de deur staat - wat gewoon puur komt omdat het woordje deur vaak gevolgd wordt door iemand van ons die naar de deur gaat omdat er iemand is, post of bezoek ofzo. Is wel echt schijt irritant soms want dan reageert ze eigenlijk terwijl er gewoon niemand is, rotzak. Dus meestal moet ik het woord dan spellen als ik het moet gebruiken tegen m'n man ofzo :')

En zo kreeg ze heel lang altijd nog een paar snoepjes voor het slapengaan in de bench, dus tegenwoordig als ik nog wel eens snoepjes pak, ik doe het lang niet altijd meer maar soms wel, vliegt ze al meteen de bench weer in - ze slaapt overigens gewoon los 's nachts al een hele lange tijd, maar prefereert de bench wel nog grootste deel van de nacht haha. Maar dit is dus ook gewoon een gevolg van door ons aangeleerd gedrag omdat het gewoon vaak is gebeurd en wederom niet iets wat ze zich perse zelf heeft aangeleerd dus.

Wat ik wel hilarisch vind en soms ook handig, is dat ze zichzelf echt heeft aangesteld als opper generaal hier in huis tov Sansa en dat ze echt een snitch/verklikker is :'). Ze weet PRECIES wanneer Sansa iets doet wat eigenlijk niet mag, en dan gaat ze meteen aanwijzen/ernaast staan en drama maken om ons te laten weten dat ze iets aan't doen is en wij MOETEN kijken en reageren en daar kan ze zich dan echt over opwinden :') 'MAMA DIE KAT DOET IETS WAT NIET MAG, NU KIJKKKKKKK!'. Maar ook wanneer Sansa bv. moet spugen, alert Arya dat meteen, gaat ze erna kusjes geven etc etc. Ze is dus echt enorm ingespeeld op Sansa en voelt echt heel snel en feilloos aan wanneer er dan idd iets anders is als anders - bij ons ook overigens.

Onze vorige hond Rex heeft zichzelf dan bv. wel aangeleerd hoe deuren open te maken, ook wanneer de klinken omhoog stonden etc. Heeft zelfs een keer een dievenklauw op de deur op slot gezet, die van onder naar boven gedraaid moest worden. Ook heel knap - en heel rot voor ons kan ik je vertellen want hij had ons buitengesloten :')

--

Maar goed, het is Zaterdag en een nieuwe dag dus ik ga gewoon wel lekker alvast even een nieuwe vraag/opdracht neerknallen hier!

Raise a paw if you love weekends as much as I do.
Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport? Tell us all about it :j

Voor ons is het heel erg wisselend. Soms zien we onze vriendjes zoals KimD voor een heerlijke wandeling in het heuvelland of met onze Golden vriendjes een rondje heide hier (of andere vriendjes waar we dan mee meeten als ze toevallig in de buurt zijn), wanneer ik niet zo'n last van m'n long covid heb probeerde ik eerder in de weekenden vroege ook nog vaak even een rondje te cantitrailen wat vroeger in de ochtenden, maar vaak is het vooral ook gewoon lekker relaxen thuis met tussendoor spelletjes doen zoals hersenwerk, puzzels, food enrichment e.d. en gaan we vaak meer kortbij wandelen. De nieuwe en langere routes wandelen e.d. doe ik liever doordeweeks wanneer het gewoon een stuk rustiger is in het Heuvelland enz.

Dit weekend ziet er voor Arya wat rustiger uit omdat we helaas wat drukker zijn weer, maar dat lijkt ze niet zo heel erg te vinden op het moment haha. Ik zit nog even aan m'n theetje nu en ze ligt aan m'n voeten dus vandaag krijgt ze alleen de bekende wandel rondjes. Vanochtend heeft ze al gelopen met m'n man bv. en vanmiddag had ik eigenlijk met KimD wat willen gaan doen, maar ik was vergeten dat ik er helemaal niet ben. Dus dat gaat naar komende week verschoven worden en dan gaat man lief de rest van de wandelingen doen vandaag en zal ze wat food enrichment aangeboden krijgen nog straks vanuit de vriezer - likmat ligt er nog in bv en een vuller.

Morgen rond de middag wil ik eigenlijk proberen of ik een klein rondje canitrail kan gaan proberen, ook al heb ik wel nog wat klachten momenteel maar ik wil eens even kijken hoever we komen omdat Arya het gewoon echt leuk vind met trekwerk bezig te zijn.

Maar goed, voor ons is het normaliter in de weekenden dus voornamelijk:

- canitrail
- wandelen met vriendjes (en ik denk dat jullie wel een aantal bekenden vanuit het topic/bokt kunnen herkennen ook :j )
- relaxen thuis
- spelletjes, food enrichment, snuffelwerk


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 01-10-22 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

AfricanLady

Berichten: 8012
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 09:51

candalisa schreef:
Ik las een stukje terug dat iemand het niet meer bij kon houden kwa reacties en het jammer vond omdat ze dan de berichten van hun lootje niet hij kon houden.
Mss een tip (als het niet heel dom overkomt := omdat iedereen dit al weet ) als je boven je bericht (of in het bericht)evt de naam van de hond zet kan jouw lootje op naam zoeken in de zoek balk bovenin om zo specifieke berichten te zoeken.
Ik wilde net even iets nakijken denk type even naam van de hond in hoef ik geen 20 pagina’s door te scrollen _O-



Je kan ook gewoon op geplaatst klikken bij de naam en dan zie je alle berichten geplaatst door die bokker

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:00

Ik was te laat voor de vraag van gisteren dus bij deze die van vandaag (leuk idee CB!)

wat heeft je hond zichzelf aangeleerd en/of heb jij de hond per ongeluk aangeleerd wat je nu tegenwerkt of voor onpraktische situaties lijkt (maar ook weer grappig is)?

Dexter: krijgt het bijna altijd voor elkaar om voorin te mogen. De andere 2 mogen dat echt niet maar Dexter breekt mijn hart in 1000 stukjes als die doorheeft dat hij achterin moet Y;(

Dundy: krijgt altijd mijn lege yoghurt/ijs bakjes en herkent precies het geluid van een bakje leegschrapen. Dan staat hij al kwijlend voor me dus geef ik het maar snel zodat hij stopt met kwijlen _O-

Ben: heb ik natuurlijk nog niet zo lang dus weinig echt ontwikkeld. Maar hij heeft altijd ZOVEEK HONGER en hij weet dat hij in zijn bench moet liggen voordat hij eten krijgt. Zodra hij honger begint te krijgen rent hij dus steeds naar zn bench met elke beweging die ik maak. Dan geef ik ze dus maar gewoon eten om daar vanaf te zijn :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:25

-O- Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport? Tell us all about it :j

Wij ondernemen vrij weinig in het weekend. Zware verbouwingen + zelfvoorzienend leven houd ons toch wel grotendeels thuis. Er zijn altijd wel dieren die zorg nodig hebben, of de (moes)tuin of de weide heeft onderhoud nodig, of de peren zijn rijp en moeten ingemaakt worden etc. Dit weekend bv gebeuren er 18+ toestanden op de wei :+

Afbeelding

En zijn wij vloerverwarming aan het leggen. Lilly vindt het lekker knus op haar mat in een rol.


Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-10-22 10:26, in het totaal 2 keer bewerkt

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:26

Ik moet even een kleine inhaalslag doen, want ik loop beetje achter

Wat is de favoriete outdoor activiteit van je hond? voor Hoax is dat zwemmen. Of iets met water in het algemeen, hoe meer hoe beter. Fiet mag graag zonnebaden in een zonnetje.

Wat vind je een leuke, en voor hem/haar/hen typische, karakter eigenschap van je hond(en)?
Hoax is een lomp blij ei (tsja hij wordt 18 oktober een jaar dus vol in de pubertijd) hij is super enthousiast en geeft niet op als hij mij wil motiveren wat te doen.
Fiet is soms wat bang van dingen maar zet wel door om uiteindelijk te overwinnen. Ik vind dat echt super knap en tof van d'r. Ze is ook enorme prinses op de erwt.


Wat heeft je hond zichzelf aangeleerd en/of heb jij de hond per ongeluk aangeleerd wat je nu tegenwerkt of voor onpraktische situaties zorgt (maar ook weer grappig is)?
Hoax draagt een Swag headcollar voor zijn en mijn veiligheid buiten de deur (om getrokken worden in je rolstoel is geen grapje, en Hoax schiet wel eens weg bij 't zien van vogels) en die kriebelt. Dus steekt hij nog wel eens in de winkel als ik niet op let z'n snuit bij mensen die we passeren onverwacht tussen de benen, in 't kruis. Liefst van achteren als ze het niet verwachten :')
Van mijn onlangs overleden chihuahua (hare koninklijke hoogheid prinses Bella) heeft Fiet over genomen dat ze als 't regent prima haar behoefte kan doen bij de deur ipv buiten. Nu m'n buitendeur niet meer de hele dag open staat liggen er plasmatjes. Liever daarop dan op de vloer. En dons veertjes zijn super eng en moet je tegen blaffen tot je een ons weegt

Tigress

Berichten: 8950
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:32

wat heeft je hond zichzelf aangeleerd en/of heb jij de hond per ongeluk aangeleerd wat je nu tegenwerkt of voor onpraktische situaties lijkt (maar ook weer grappig is)?

Jarvis heeft zichzelf zit-op geleerd. Ik had ineens een stokstaartje voor de vensterbank zitten, meneer wilde zien wat er buiten gaande was :')
Inmiddels weet 'ie dat het een van de leukste dingen is die men hem ziet doen, en het levert dan ook altijd lekkers op.

Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport? Tell us all about it
Heel erg wisselend! Het varieert van niks doen en lekker wandelen, tot evenementen bezoeken en tegenwoordig ook weer shows lopen. We zien elke keer maar weer wat er op ons pad komt als we dat weekend geen planning hebben :D

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:34

Oeh oeh ik beantwoordde stiekem de vraag van gisteren zie ik :))
Dus bij deze die van vandaag:

Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport? Tell us all about it :j

Mijn honden werken 4/5 dagen per week hard dus weekenden nemen we meestal rust. Om het lijf rust te geven en calorieen te besparen (ze vreten me arm :=). Daarnaast vind ik het vaak te druk buiten in het weekend _O- Meestal spreken we wel één weekenddag af om te wandelen met vrienden. Trainen op de schapen doen we ook wel vaak in het weekend. Maar het liefst wel één dag waarop we helemaal niks doen. Ze komen dan alleen buiten voor een plasje en daarna :Z Daar hebben ze ook echt behoefte aan.

Afbeelding

Afbeelding

L_iek
Berichten: 9734
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:38


Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport? Tell us all about it


Ik werk onregelmatig en dus ook om het weekend. De vrije weekenden proberen wij wel altijd er op uit te gaan. Zwemmen, wandelen maar wat Bobbie echt helemaal leuk vindt is winkelen, zit dan lekker rond te kijken _O-


Afbeelding

KimD

Berichten: 20492
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-22 10:48

cursebreaker schreef:
Een nieuwe vraag, leuk!

wat heeft je hond zichzelf aangeleerd en/of heb jij de hond per ongeluk aangeleerd wat je nu tegenwerkt of voor onpraktische situaties lijkt (maar ook weer grappig is)?

Ik moest even nadenken hier hoor. Want het meeste is eigenlijk gewoon echt aangeleerd door onszelf;
dat ze bij het woordje DEUR al begint te waken omdat ze denkt/weet dat er dan iemand aan de deur staat - wat gewoon puur komt omdat het woordje deur vaak gevolgd wordt door iemand van ons die naar de deur gaat omdat er iemand is, post of bezoek ofzo. Is wel echt schijt irritant soms want dan reageert ze eigenlijk terwijl er gewoon niemand is, rotzak. Dus meestal moet ik het woord dan spellen als ik het moet gebruiken tegen m'n man ofzo :')

En zo kreeg ze heel lang altijd nog een paar snoepjes voor het slapengaan in de bench, dus tegenwoordig als ik nog wel eens snoepjes pak, ik doe het lang niet altijd meer maar soms wel, vliegt ze al meteen de bench weer in - ze slaapt overigens gewoon los 's nachts al een hele lange tijd, maar prefereert de bench wel nog grootste deel van de nacht haha. Maar dit is dus ook gewoon een gevolg van door ons aangeleerd gedrag omdat het gewoon vaak is gebeurd en wederom niet iets wat ze zich perse zelf heeft aangeleerd dus.

Wat ik wel hilarisch vind en soms ook handig, is dat ze zichzelf echt heeft aangesteld als opper generaal hier in huis tov Sansa en dat ze echt een snitch/verklikker is :'). Ze weet PRECIES wanneer Sansa iets doet wat eigenlijk niet mag, en dan gaat ze meteen aanwijzen/ernaast staan en drama maken om ons te laten weten dat ze iets aan't doen is en wij MOETEN kijken en reageren en daar kan ze zich dan echt over opwinden :') 'MAMA DIE KAT DOET IETS WAT NIET MAG, NU KIJKKKKKKK!'. Maar ook wanneer Sansa bv. moet spugen, alert Arya dat meteen, gaat ze erna kusjes geven etc etc. Ze is dus echt enorm ingespeeld op Sansa en voelt echt heel snel en feilloos aan wanneer er dan idd iets anders is als anders - bij ons ook overigens.

Onze vorige hond Rex heeft zichzelf dan bv. wel aangeleerd hoe deuren open te maken, ook wanneer de klinken omhoog stonden etc. Heeft zelfs een keer een dievenklauw op de deur op slot gezet, die van onder naar boven gedraaid moest worden. Ook heel knap - en heel rot voor ons kan ik je vertellen want hij had ons buitengesloten :')

--

Maar goed, het is Zaterdag en een nieuwe dag dus ik ga gewoon wel lekker alvast even een nieuwe vraag/opdracht neerknallen hier!

Raise a paw if you love weekends as much as I do.
Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport? Tell us all about it :j

Voor ons is het heel erg wisselend. Soms zien we onze vriendjes zoals KimD voor een heerlijke wandeling in het heuvelland of met onze Golden vriendjes een rondje heide hier (of andere vriendjes waar we dan mee meeten als ze toevallig in de buurt zijn), wanneer ik niet zo'n last van m'n long covid heb probeerde ik eerder in de weekenden vroege ook nog vaak even een rondje te cantitrailen wat vroeger in de ochtenden, maar vaak is het vooral ook gewoon lekker relaxen thuis met tussendoor spelletjes doen zoals hersenwerk, puzzels, food enrichment e.d. en gaan we vaak meer kortbij wandelen. De nieuwe en langere routes wandelen e.d. doe ik liever doordeweeks wanneer het gewoon een stuk rustiger is in het Heuvelland enz.

Dit weekend ziet er voor Arya wat rustiger uit omdat we helaas wat drukker zijn weer, maar dat lijkt ze niet zo heel erg te vinden op het moment haha. Ik zit nog even aan m'n theetje nu en ze ligt aan m'n voeten dus vandaag krijgt ze alleen de bekende wandel rondjes. Vanochtend heeft ze al gelopen met m'n man bv. en vanmiddag had ik eigenlijk met KimD wat willen gaan doen, maar ik was vergeten dat ik er helemaal niet ben. Dus dat gaat naar komende week verschoven worden en dan gaat man lief de rest van de wandelingen doen vandaag en zal ze wat food enrichment aangeboden krijgen nog straks vanuit de vriezer - likmat ligt er nog in bv en een vuller.

Morgen rond de middag wil ik eigenlijk proberen of ik een klein rondje canitrail kan gaan proberen, ook al heb ik wel nog wat klachten momenteel maar ik wil eens even kijken hoever we komen omdat Arya het gewoon echt leuk vind met trekwerk bezig te zijn.

Maar goed, voor ons is het normaliter in de weekenden dus voornamelijk:

- canitrail
- wandelen met vriendjes (en ik denk dat jullie wel een aantal bekenden vanuit het topic/bokt kunnen herkennen ook :j )
- relaxen thuis
- spelletjes, food enrichment, snuffelwerk


[ [url=m/nmOawV.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mQ5dTz.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/iaT7md.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BrBj3H.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZHheZn.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/AKjBIA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mkwGdu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/of522k.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/C6x8zx.jpg]Afbeelding[/url] ]



Die groepsfoto blijft hilarisch, wat een chaos. :')

x_Jeanine_x

Berichten: 9101
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 10:52

Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport? Tell us all about it

Ik werk onregelmatig, dus heb al 2,5 jaar geen weekenden meer gehad (of heel beperkt) Dus wat 'veel' mensen vaak in het weekend doen, kan ik op een random doordeweekse dag doen.
Zondag is vaak wel onze uitslaap dag en mogen de hondjes vaak even in bed komen. Langere wandelingen, fietsen, suppen en alles wat wij doen, terrasjes pakken kan op zondag, maar ook lekker doordeweeks. Verder ben ik altijd kampioen slapen, maar ook met mn schapendoes vriendinnen de boel op stelten zetten.

Peach kan al lekker mee in het ritme en vind alles prima. Vooral het spelen met met Yoshi en de speelgoed mand overhoop halen }>

Wat heeft je hond zichzelf aangeleerd en/of heb jij de hond per ongeluk aangeleerd wat je nu tegenwerkt of voor onpraktische situaties zorgt (maar ook weer grappig is)?
Hier weet ik zo 1,2,3 geen antwoord op te geven, ga nog even hard nadenken....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verder komen er hele leuke verhalen voorbij, met hele leuke foto's!
Ga proberen vanaf volgende week wat uitgebreider te reageren :)

Eloya

Berichten: 5212
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:07

@Lootje die mij heeft
:) hierbij de maten. Ik hoop dat ze goed gemeten zijn. Ik was daar niet bij zelf oeps haha

Dieke

Nek/ hals 51cm
Borst 94 cm
Rug. Nek tot staart aanzet 81 cm.

Zal ze ook even in verlanglijstje zetten!

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:31

Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport? Tell us all about it
Racky,

Hier saaie weekenden. Ik ben voornamelijk buitenshuis bij de paarden of koeien melken (2e job). Racky kan helaas niet mee. Ook naar de paarden niet, hij is doodsbang voor hen.

Dus racky zit thuis lekker lui in de zetel bij mijn moeder.

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:40

Oh jee wat gaat het hier hard… bijna niet bij te houden. Vanavond eens ff bijlezen.

Vanochtend wat winkels af met vervroegde dierendag kortingen heb ik alles binnen voor mijn lootje.
Lucky dogs :))

Cerosa

Berichten: 776
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:47

Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport? Tell us all about it


Zaterdag gaan we, als ik niet werk, samen naar de markt in de stad. Groenten, fruit en kip kopen. We eindigen het rondje altijd bij de kraam met de warme stroopwafels, en dat weet Mona ook! Ik probeerde er eens voorbij te lopen zonder een stroopwafel te kopen, en mevrouw ging in de ankers. Ligt je hond dan, midden op de markt, weigerend om verder te lopen :')


Afbeelding


Zondag is vaak uitjesdag, er op uit voor een rondje door het bos, waar ze lekker kan rauzen en rennen. Of we gaan naar vrienden toe, waar ze dan een lekker kauw botje krijgt!

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:59

Ik hoop dat er dinsdag nog kortingen zijn. Mijn loon wordt maandag of dinsdag gestort en wil dan al inkopen doen ;)
Zag nog een advertentie op fb, gekeken maar niks intéressants gezien voor mijn lootje.

Anna_98

Berichten: 460
Geregistreerd: 01-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:01

Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport? Tell us all about it
Oe dit vind ik een lastig, ik ben ik het weekend bij m'n vriend, dus weet niet precies wat Sammie dan doet. Hij gaat in ieder geval zaterdagochtend altijd mee met m'n vader naar de moestuin, daar mag ie lekker los en graven, dus dat is groot feest. Verder is het weekend geloof ik weinig anders dan de rest van de week, alleen gaan we in het weekend wat vaker op pad. Laatst mocht ie wel mee naar de hondenspeeltuin bij m'n vriend in de buurt, daar was hij nog verassend stoer

Afbeelding

Afbeelding

TheJokerr
Berichten: 2775
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 14:05

Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport?
Ik werk nogal onregelmatig dus voor ons is het een unicum als we ook echt het weekend vrij zijn. Maakt het soms ietwat onhandig om dingen vooraf te plannen maar we ondernemen van alles.

Op dit moment ben ik aan het trainen voor de 4Mijl en dan gaat Eve mee die vind het heerlijk om even haar energie eruit te lopen.

We gaan nog op de SUP, spelen met vriendjes en soms reizen we af naar het zuiden om het schapenwerk een beetje op peil te houden.



<<) <<)

Afbeelding
Een beetje gekreukeld want Eve had de zak eerder dan ik :')

Anoniem

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 14:11

Liefste lootje, zonet is het eerste deel van jou pakket toe gekomen. Ik vond 1 iets zo leuk dat Lilly het heeft gekregen :') Maar ik ga het goedmaken en er komt zeker een gepast alternatief :D

KimD

Berichten: 20492
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-22 15:49

TheJokerr schreef:
Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport?
Ik werk nogal onregelmatig dus voor ons is het een unicum als we ook echt het weekend vrij zijn. Maakt het soms ietwat onhandig om dingen vooraf te plannen maar we ondernemen van alles.

Op dit moment ben ik aan het trainen voor de 4Mijl en dan gaat Eve mee die vind het heerlijk om even haar energie eruit te lopen.

We gaan nog op de SUP, spelen met vriendjes en soms reizen we af naar het zuiden om het schapenwerk een beetje op peil te houden.



<<) <<)

[ [url=m/mlPJiI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een beetje gekreukeld want Eve had de zak eerder dan ik :')


Hahaha Jules! :')

Wij hadden ook Jules post, dit was de onderste laag. :):)

Afbeelding