Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben echt een bofkont 

Dat trekt niet meer strak denk ik 
                                                         Siersma schreef:Gefeliciteerd met je verjaardag
Dat moet gevierd worden met een gebakje voor jou en een spuitje slagroom voor de poezenbeesten!

super lieve en leuke katjes TS!                                                         
 Wat een klein, mager en kaal scharminkel was het eigenlijk 

Het is behalve een ondeugd ook nog eens een schoonheid geworden 

Knapzak is ze  

axel_1997 schreef:die laatste foto van Wolf!![]()
Als die staart nog dikker wordt is er straks geen verschil meer met z'n lichaam!
 En dik ook eindelijk! 
 Sinds iemand het me heeft gezegd kan ik het niet meer ontzien en schiet ik steeds in de lach als Wolf langs me scheurt  

pmarena schreef:Die is wel op volle plof-sterkte nu ja
Vooral die witte pootjes doen het hem hè voor dat pofbroek-effect, dat is bij die rooie van ons ook zo
 maar geniet er wel van! En ben nu natuurlijk ook wel benieuwd naar de rooie pofbroek  

pmarena schreef:Ik heb een poging gedaan, dit is niet de ultieme pofbroek maar je snapt het idee.... het valt niet mee om de achterkant van die snorhaan op de foto te krijgen
[ [url=m/GB9y8x.jpg]Afbeelding[/url] ]
 Prachtog kleurtje ook dat licht rode!

maar ze moesten buiten spelen van mij. Heel gemeen! Als ie onder kastjes was gaan zitten was het veel leuker geweest..
 Nu alleen nog hopen dat er niemand gif gaat strooien of iets dergelijks. Zal van de week eens babbelen met de buren en als ze ook last hebben het monster uitlenen. Dat vind ie vast niet erg 
                                                         jokari schreef:Kijk wie ik net tegen kwam op de startpagina van mijn FB. Da’s jouw dametje toch, nee ?
[ [url=m/Wfnz8y.png]Afbeelding[/url] ]
 Ben zelf ook echt dol op die foto  
 Je houd het toch niet meer tegen eens dat het via zo’n Facebook pagina of Instagram gedeeld word want al die artikels zijn kopieën van mekaar  

Tijd voor wat foto's van mijn liefjes