Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Wow, echt? Het bestaan van geesten en dus een leven na de dood is onomstotelijk bewezen?
Dat is fantastisch! Besef je wat voor verregaande consequenties heeft voor de mensheid? Verbijsterend dat dit niet overal in het nieuws is. Okay dan moet ik nu weg, gauw een religie uitkiezen met een prettig hiernamaals, doei!
neetoch schreef:Maar hoe verklaar jij dat programma dan waar het hier wat eerder over ging? Waar ze dus met opname- en meetapparatuur, letterlijk geesten detecteren, op film zetten en dus stemmen/woorden en soms zelfs complete zinnen voor iedereen verstaanbaar opnemen/afspelen?
Of is video en voice recording dan ineens ook niet meer wetenschappelijk vastgelegd?
Kuggur schreef:Ach jee, laat dat soort emotionele toestanden alsjeblieft buiten de discussie.
Als je zó getriggerd wordt door anders denkenden kun je misschien beter wegblijven uit zulke topics.
Kuggur schreef:Wow, echt? Het bestaan van geesten en dus een leven na de dood is onomstotelijk bewezen?
Dat is fantastisch! Besef je wat voor verregaande consequenties heeft voor de mensheid? Verbijsterend dat dit niet overal in het nieuws is. Okay dan moet ik nu weg, gauw een religie uitkiezen met een prettig hiernamaals, doei!
marleen_usar schreef:Ik ben met het lichaam van zammie bezig geweest, ik kwam blokkades tegen en ik heb de energie weer door laten stromen. Als je een energie blokkade hebt dan krijg je pijn klachten.Ik heb zammie gevraagd of ze hier een reactie wil plaatsen, nu even af wachten dus.
ElskaIsland schreef:Dit topic is echt kansloos. Er kan beter een slotje geplaatst worden. Er is een andere dimensie, dat is allang bewezen. Wetenschappelijk of niet.
Als je er niet gelooft, prima, maar laat mensen die er wek in geloven en het ervaren, in hun waarde.
En @Marleen, stoer dat je alsnog je bevindingen hebt geplaatst! Ondanks al die onaardige types hier.